اعتراض خاموش!
گروه ورزشی-

نیمکت نشینی حسین ماهینی مدافع راست ثابت سرخ‌ها در دربی یکی از تصمیمات عجیب و جالب علی دایی بود. سرمربی پرسپولیس به جای ماهینی ترجیح داد تا از حمید علی عسگر جوان در دفاع راست استفاده کند که خصوصیات تهاجمی بیشتری نسبت ماهینی داشت.

به گزارشافکارنیوز؛در حالیکه در تمرینات هفته گذشته منتهی به دربی ماهینی همواره در ترکیب اصلی قرار داشت و از همین رو انتظار داشت تا در این بازی حساس در ترکیب اصلی به میدان برود اما وقتی دایی در رختکن ترکیب اصلی و ۱۱ نفره را خواند، ماهینی به شدت شوکه و البته ناراحت شد.

ایندر حالی بود که در تمام تمرینات هفته منتهی به دربی دایی از ماهینی در ترکیب اصلی استفاده کرده و از همین رو دستیاران او بار‌ها و بار‌ها به ماهینی روحیه می‌دادند که تو حتما در دربی بازی خواهی کرد و همین موضوع انتظارات ماهینی را بالا برده بود و از همین رو ماهینی به هیچ وجه انتظار نیمکت نشینی را نداشت. مدافع راست سرخ‌ها اگرچه اعتراضی نکرد اما با اخم‌های در هم و چهره‌ای عبوس روی نیمکت نشست و تا پایان بازی با کسی صحبت نکرد.

مدافع سرخها در پایان بازی نیز نخستین نفری بود که از رختکن خارج شد و بدون گفتگو با کسی و با یک خداحافظی ساده و خشک و خالی از همبازیانش جدا شد تا نشان دهد نیمکت نشینی در دربی حسابی برای او گران تمام شده است.