بیانیه سپاهان تاثیری نداشت!

به گزارش افکارنیوز، هادی عقیلی در مورد محرومیت ناگهانی او از سوی کمیته انضباطی اظهار داشت: من در اصل حکم اعتراضی ندارم و حتما مسئولان کمیته انضباطی دلایلی برای این قضیه دارند اما مسئله من این است که چرا حکم دیر اعلام شد. همان شبی که در برنامه ۹۰ در خصوص پیام صادقیان مباحثی بابت خطایی که انجام داده بود مطرح شد صحنه خطای من هم پخش شد. سوال من اینجاست که چرا محرومیت صادقیان فردای آن روز اعلام شد اما در مورد من دو هفته بعد اعلام شد؟

وی افزود: من در دو بازی گذشته مصدوم بودم و بازی نکردم اما تا خوب شدم اعلام کردند که محروم شده ام. ضمن اینکه من خطای آنچنانی نکردم. در برنامه ۹۰ آقای مرادی به عنوان کارشناس داوری گفت که روی من خطای پنالتی نشده و من سر خوردم در حالی که صمد زارع چندین بار در طول آن بازی موهای من را کشید و در آن صحنه هم همین کار را انجام داد و من زمین خوردم. حتی داور و کمک او کاملا به صحنه تسلط داشتند و نمی توانم بپذیرم که این صحنه را ندیدند. حتی داور می توانست علاوه بر اینکه پنالتی اعلام کند بازیکن فجر را اخراج کند.

عقیلی تاکید کرد: سوال من این است که چرا دو هفته بعد محرومیتم اعلام می شود؟ خود مسئولان کمیته انضباطی می دانند که چرا این سوال را مطرح می کنم. بیشتر از این هم نمی توانم توضیح دهم. چون همیشه ترس از تعلیق شدن محرومیتم دارم. حتی من نمی توانم از حق خودم دفاع کنم.

وی در پاسخ به این سوال که باشگاه در حمایت از او چه کاری انجام داد، گفت: باشگاه بیانیه ای برای من صادر کرد اما به نظر من که تاثیرگذاری در رسانه نداشت. من هم در همین حد می توانم از خودم دفاع کنم. باشگاه پرسپولیس بابت محرومیت صادقیان خیلی پیگیر بود و حتی چند بیانیه داد. من هم توهینی نکرده بودم و می گویم چرا مثل صادقیان رایم زود صادر نشد. ضمن اینکه در دربی دو صحنه خطا رخ داد که می تواند برای بازیکنان محرومیت داشته باشد. اگر صحنه ای که منجر به مرحومیت من شده خطا محسوب شده در دربی خطاهای رخ داده بدتر بود.



عقیلی در مورد شرایط سپاهان عنوان کرد: خدا را شکر وضعیت تیم خوب است و مشکلی در تیم نیست. ما کم کم در نیم فصل دوم شرایط بهتری پیدا کردیم. شاید عده ای بگویند که سپاهان چراغ خاموش می آید اما ما فاصله زیادی تا صدر جدول نداریم و اختلاف امتیازها زیاد نیست. این را هم در نظر بگیرید که تیم ما دو بازیکن خود را از دست داده است.