رویانیان بعد از بازی گسترش فولاد می‌رود؟!

به گزارش افکارنیوز، محمد رویانیان در واکنش به نرفتنش به باشگاه پرسپولیس بعد از دربی ۷۸ و احتمال کناره‌گیری از این تیم گفت: من بعد از بازی با گسترش فولاد تصمیم جدیدی خواهم گرفت و در قالب یک بیانیه همه چیز را اعلام می‌کنم. عجله نکنید.

وی افزود: اما آقایان در هیأت مدیره و وزارت ورزش تکلیف پرسپولیس مردمی را روشن کنید تا کی می‌خواهید دست روی دست بگذارید؟ تا الان هر طوری توانسته‌ام حمایت کردم و سعی کردم هر طریقی که شده کارها روی زمین نماند.

رویانیان ادامه داد: در همین هفته نیز انشاءالله مشکلات باشگاه و تیم‌های پایه را نیز حل می‌کنیم و سپس تصمیم خودم را رسما بعد از بازی با گسترش فولاد اعلام خواهم کرد.

رویانیان خطاب به مسئولان صدا و سیما نیز گفت: من از همه مسئولان صدا و سیما و مخصوصا برنامه خوب ۲۰:۳۰ خواهش می‌کنم همه زوایای پنهان و غیرپنهان پرسپولیس را بیان کنند و فقط با نام بردن از اسم بیت‌المال ما را مقابل برخی‌ها قرار ندهند وفقط نگویند که ما از بیت‌المال استفاده کرده‌ایم.

وی افزود: باشگاه پرسپولیس و استقلال ۵۰ هزار هوادار دارد و فقط از پول بیت‌المال که آقایان نام می‌برند ۲ و نیم میلیارد تومان گرفته یعنی برای هر یک جوان ۵۰ تومان هزینه کرده است که به نظر من این اصلا کفاف نمی‌کند. غیر از این دولت کمکی دیگر به ما نکرده. آیا این انصاف است که برای هر یک جوان ۵۰ تومان هزینه شود آیا این انصاف است؟ بعد حرف از بیت‌المال می‌زنید. خواهش می‌کنم اگر وارد موضوعی می‌شوید موشکافانه آن را پیگیری کنید.

مدیرعامل قرمزپوشان تاکید کرد: به زودی من و فتح‌الله‌زاده موضع رسمی خود را در خصوص برنامه جذاب، دیدنی و پرمخاطب ۲۰:۳۰ اعلام می‌کنیم تا ببینیم چه کسی ۵۰ میلیارد تومان گرفته است.

رویانیان درباره درگیری لفظی صادقیان و خلعتبری گفت: خلعتبری بزرگتر از صادقیان است. برخورد تذکری عیبی ندارد. خلعتبری دلش سوخته و به صادقیان تذکر داده اما مشخص است که همه از جوان پرتلاش و با تکنیک ما می‌ترسند. چند هفته است هر اسمی بگویید روی صادقیان گذاشته‌اند و او را شبانه‌روز می‌زنند. خود پیام هم دوست ندارد این طور از کوره در برود اما شرایط را برای او سخت کرده‌اند. در هر بازی می‌خواهند با زدن او صادقیان را عصبانی کنند و واقعا تیم‌ها از او وحشت دارند اما صادقیان آینده درخشانی دارد و باید این حاشیه‌ها را از بین ببرد.



مدیرعامل پرسپولیس ادامه داد: او باید بداند که برای مهار کردنش چاره‌ای جز عصبی کردن او ندارند و به نظرم باید حرفه‌ای‌تر خود را کنترل کند چون مربی بزرگی مثل دایی بالای سر اوست. پیام اگر قدر خود را بداند شک نکنید پدیده فوتبال ایران است و از او بیشتر خواهید شنید. اما من این را می‌گویم درست است خلعتبری به عنوان یک بزرگتر از روی دلسوزی به او تذکر داد اما باید کاپیتان تیم این کار را می‌کرد اما مشکل خاصی نیست و همه چیز تمام شده است.

وی در پایان در پاسخ به سؤال دیگری که آیا میخواهید در پرسپولیس بمانید یا خیر، گفت: یک بار گفتم بعد از بازی با گسترش فولاد موضع رسمی خودم را در قالب بیانیهای اعلام خواهم کرد.