چک ‌همسر رویانیان نقد شد!
گروه ورزشی -

مشکلات مالی و بحران بی‌پولی یکی از معضلاتی بود که محمد رویانیان مدیرعامل مستعفی سرخ‌ها به شدت با آن دست به گریبان بود و در ‌‌نهایت زمینه ساز استعفای او شد.

به گزارشافکارنیوز؛رویانیان برای حل این مشکل در روزهای آخر مدیریتش تلاش فراوانی کرد و بار‌ها و بار‌ها دست به دامن وزارت ورزش و حتی رفقای خود شد و در ‌‌نهایت کار به جایی رسید که مجبور شد از جیب خود برای حل این مشکل مایه بگذارد و چوب حراج بر سر مال اموال شخصی‌اش بزند!

در همین رابطه ماجرای ۲ میلیاردی که محمد رویانیان در آخرین روزهای مدیریتش در شب دربی در پرسپولیس بین بازیکنان تقسیم کرد، حکایت عجیب و غریبی دارد.

بعد از اعتصاب بازیکنان پرسپولیس به دلیل پرداخت نشدن مطالباتشان ۴۸ ساعت قبل از دربی، رویانیان بلافاصله دست به کار شد و در ‌‌نهایت شب قبل از بازی ۲ میلیارد تومان بین بازیکنان و اعضای تیم پرسپولیس تقسیم کرد.

مبلغی که البته از اموال شخصی آقای مدیرعامل جور شد! قضیه از این قرار است که رویانیان مدتی پیش خانه‌ای در منطقه جماران تهران خریده و آن خانه را به نام همسرش کرده بود. هنگامی که مشکلات مالی به باشگاه پرسپولیس فشار آورد و بحثاعتصاب پیش آمد، رویانیان تصمیم گرفت سند خانه‌اش را گرو بگذارد و از این طریق پول بازیکنان را تامین کند اما از آنجایی که این خانه به نام همسر رویانیان بود، او باید برای گرفتن پول پای چک‌های بازیکنان را امضا می‌کرد.

این کار صورت گرفت و در ‌‌نهایت ۲ میلیارد پرسپولیسی‌ها فراهم شد. این اتفاق سبب شد تا رویانیان در متن استعفای پر سوز و گدازش از فروش خانه مسکونی‌اش برای جبران هزینه‌های پرسپولیس خبر بدهد تا ماجرا را تراژیک‌تر کند. مهمتراینکه این پول باید ظرف یک ماه بازگردانده شود وگرنه ممکن است منزلی که به نام همسر رویانیان است از او گرفته شود!

با این وجود ظاهرا پرداخت این ۲ میلیارد چندان بی‌حاشیه نیز نبوده و عدالت در پرداخت آن رعایت نشده. پس از اینکه محمد رویانیان وام ۲ میلیاردی را برای پرداخت حق و حقوق بازیکنان و کارمندان باشگاه پرسپولیس از بانک گرفت، همه انتظار داشتند تا بخشی از حقوق معوقه و مطالبات بازیکنان و کارمندان باشگاه مرتفع شود. اما خبرهای رسیده از باشگاه حقیقت دیگری را بیان می‌کند.

ظاهراً برخی از کارمندان باشگاه هنوز هیچ پولی دریافت نکردهاند و مراتب اعتراض خود را طی چند روز اخیر به گوش اعضای هیات مدیره وزارت ورزش رساندهاند تا مشخص شود که این ۲ میلیارد بیشتر خرج رفقا و دوستان آقای مدیرعامل در تیم و مجموعه باشگاه شده است!