به گزارش افکارنیوز، فرانک ریبری که سالی فوق العاده را به همراه بایرن مونیخ سپری کرده بود، در رقابت با کریستیانو رونالدو و لیونل مسی بر سر تصاحب توپ طلای ۲۰۱۳ دست خالی از سوئیس بازگشت، حالا با انگیزه‌هایی بیشتر در صدد افتخارات بیشتر با تیمش است.

فرانک ریبری در مصاحبه با وب سایت بوندس لیگا گفت: " با توجه به این که با بایرن مونیخ هر چیزی را برده بودم از نبردن توپ طلا خیلی ناراحت شدم. هر چند که دیگر به آن فکر نمی‌کنم و کاملا از سرم بیرون رفته و فقط بر روی آینده تمرکز دارم. در بایرن پتانسیل زیادی داریم. ما این قابلیت را داریم که از عنوان قهرمانی خود در آلمان، همچنین جام حذفی دفاع کنیم و تبدیل به اولین تیمی شویم که ازعنوان خود در اروپا دفاع می‌کند. "

هافبک سی ساله بایرن در ادامه گفت: " یک چیز را قول می دهم و آن اینکه برای افتخارات بیشتر تشنه‌ام. می‌خواهیم به بردن همه چیز ادامه دهیم و بیش از پیش تاریخ‌سازی کنیم. هدف من قهرمانی آلمان بدون پذیرفتن حتی یک شکست است. می‌خواهیم همه بازی‌ها را ببریم و نمایش‌های قابل قبولی از خود ارائه دهیم. "

بایرن در شروع دور برگشت بوندس لیگا این هفته در غیاب تعداد زیادی از بازیکنان اصلی خود از جمله ریبری با دو گل در زمین مونش گلادباخ به برتری رسید.