ستاره پرسپولیس: چرا با آبرویم بازی می کنند؟!

به گزارش افکارنیوز، پیام صادقیان پس از شکست تیم فوتبال پرسپولیس برابر فولاد خوزستان در ضربات پنالتی در خصوص شعار هواداران که وی را قلیانی خطاب می‌کردند، اظهار داشت: من نمی‌دانم چرا می‌خواهند بر سر من بلا بیاورند. چه کسی به علیپور گفته است که من قلیانی هستم. چرا فقط اسم من و مسلمان را آورده‌اند؟

وی ادامه داد: از کجا می‌دانید که ما دو نفر قلیان کشیده‌ایم؟ چرا زندگی ما را سیاه کرده‌اند؟ با این شرایط چگونه باید سرمان را بلند کنیم؟ متأسفانه برخی‌ها با آبروی ما بازی کردند. پیش از این حرفی نزدم اما بغض داشتم و تحت فشار بودم.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: نمی‌دانم به چه دلیل این بلا را سرمان می‌آورند و با کدام سند می‌گویند ما قلیانی هستیم؟ همه دیدند که این موضوع چقدر در فوتبال من و مسلمان تأثیر منفی داشت. سکوت کردم و منتظر بودم اوضاع درست شود اما هر روز بدتر شد.

صادقیان تصریح کرد: اگر از من عکس و فیلم داشتید که در حال قلیان کشیدن بودم خودم از شما می‌خواهم که آن را علنی کنید. اگر واقعاً‌ چنین سندی دارید آن را در ۹۰ پخش کنید و بگویید صادقیان و مسلمان قلیان کشیده‌ان و پس از آن مرا مادام‌العمر محروم کنید.

وی با بیان اینکه چرا با آبروی من بازی می‌کنید، ادامه داد: در خانواده یا در جمع دوستان هر کسی من را می‌بیند از من می‌پرسد که چرا قلیان کشیده‌ام در حالیکه من واقعاً چنین کاری نکرده‌ام. مگر من چند سال سن دارم که این حاشیه‌ها را برایم درست می‌کنند. قبل از بازی با نفت برایم حاشیه‌سازی کرده‌اند. بگذارید خیلی از حرف‌ها در قلبم بماند.

صادقیان گفت: مگر چه هیزم تری فروخته‌ام که این کارها را با من می‌کنند آیا اگر من از پرسپولیس بروم همه راحت می‌شوند؟ برخی‌ها می‌خواهند صادقیان در پرسپولیس نباشد و به همین دلیل با آبرویم بازی می‌کنند. حالا که این حرف‌ها را مطرح کردم به نظر شما چه اتفاقی می‌افتد؟ چه کسی پیگیری می‌کند که آبروی من را برده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: آیا از من مدرکی داشته‌اند که نام مرا برده‌اند. باور کنید آبرو بردن خیلی راحت است اما وقتی مدرکی وجود ندارد می‌شود آش نخورده و دهان سوخته بازی با آبروی افراد خیلی آسان است و من همه چیز را به خدا واگذار می‌کنم.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در مورد محرومیتش به دلیل برخی اتفاقات در دربی اظهار داشت: فعلاً نمیخواهم در آن مورد صحبت کنم اما در مورد بازی امروز باید بگویم میتوانستیم در وقتهای قانونی کار را تمام کنیم اما بازی به ضربات پنالتی کشیده شد، ضربات پنالتی هم ۵۰-۵۰ است و نمیتوان آن را پیشبینی کرد.