خرید مدرک تحصیلی برای ازدواج

به گزارشافکارنیوز،مردی با مراجعه به دادگاه خانواده ونک دادخواست جدایی خود را به قاضی یکی از شعب این مجتمع قضایی ارائه کرد. وی با بیان این‌که یک سال از زندگی مشترکمان می‌گذرد، گفت: زمانی که می‌خواستم با همسر مورد علاقه‌ام ازدواج کنم شرایط پدرزنم، مدرک تحصیلی دکتری بود که برای به دست آوردن همسرم مجبور به قرض پول از دیگران شدم.

مرد با اشاره به این‌که فرزندی نداریم، افزود: بعد از تمام شدن تمام شرط و شروط‌ها، همسر سر ناسازگاری گذاشته و هر روز به بهانه‌ای دعوا راه می‌انداخت تا این‌که امروز مجبور شدم به دادگاه آمده و دادخواست طلاق را ارائه دهم.

وی با بیان این‌که مهریه همسرم ۱۴ سکه بهار آزادی است که آن را پرداخت خواهم کرد، گفت: همسرم هر روز صحبت‌هایی در منزل به میان می‌آورد تا مرا عصبانی کند و من مجبور به برخورد و ضرب و شتم وی شوم ولی هیچگاه این کار را انجام ندادم و سکوت کردم.

مرد با اشاره به این‌که دیگر طاقت ادامه زندگی در کنار همسرم را ندارم، اظهار داشت: همسرم باید با جدایی موافقت کند تا بتوانیم زندگی خوبی داشته باشیم؛ ما با یکدیگر تفاهم نداشته و بهترین راه جدایی است. همسرم باید بداند که این رفتار‌هایش غیرقابل تحمل است.

وی با بیان این‌که در کنار همسرم افسرده شده‌ام، گفت: همسرم می‌داند که به خاطر او هر کاری کردم حتی بدهی بالا آوردم تا او را به دست آورم ولی او قدر مرا ندانست و تنها یک هفته سازش داشت. همسرم با من سرناسازگاری گذاشته و تصور می‌کند که بهتر از من لایق اوست و دلیل او برای دعواهایمان همین است.

وی بیان کرد: می‌خواهم از همسرم جدا شوم و تنها زندگی کنم.

قاضی پرونده بعد از شنیدن اظهارات مرد وبه دلیل عدم حضور زن رسیدگی به پرونده را به روزی دیگر موکول کرد و حکمی مبنی بر طلاق صادر نکرد.