برد فولاد برزیلی بود!

به گزارش افکارنیوز، نیلسون کوریا درباره شکست مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: متأسفانه در بازی روز گذشته باید خیلی خلاصه و مفید بگویم آنها خوب کار کردند، ‌شانس داشتند اما ما شانس نداشتیم.

وی افزود: اگر اشتباه نکنم حسین فرکی مربی فولاد ۲ برزیلی را فقط برای زدن ضربه پنالتی وارد زمین کرد چون برزیلی‌ها بسیار با حوصله و با فکر توپ‌ها را در ضربات پنالتی به سمت دروازه می‌زنند. برزیلی‌ها آنقدر در برخی صحنه‌ها صبر می‌کنند تا دروازه‌بان عکس‌العملش را نشان دهد و بعد ضربه بزنند. به نظرم فولادی‌ها تا اندازه‌ای بردشان را مدیون برزیلی‌ها هستند.

وی درباره بازی نیز، گفت: ما می‌دانستیم بازی مقابل فولادی که سازماندهی بسیار خوبی دارد خیلی سخت است. آنها پا به پا و خط به خط جلو می‌آمدند اما ما خیلی سریع توانستیم به آنها ضربه بزنیم ولی فقط اندکی کم آوردیم که به نظرم فولادی‌ها که این فصل حریف بسیار سخت ما بودند و در این مرحله هم به ما ضربه زدند. به نظرم هر تیمی که امسال از جمله پرسپولیس به اهواز آمد کارش خیلی سخت بود.

وی خاطرنشان کرد: آنها بسیار روان و با فکر بازی می‌کردند و پس از گل ما آنقدر فشار آوردند که همه چیز مساوی شد. قاعده فوتبال همین است و باید به فولاد تبریک بگویم.

دروازه‌بان پرسپولیس تأکید کرد: به نظرم فولاد شایستگی‌هایی دارد که برخی تیم‌ها ندارند. آنها با فوتبال خوب‌شان بازی به بازی بهتر می‌شوند و می‌بینید که چطور در ورزشگاه خانگی وقتی که از یک تیم عقب می‌افتند به بازی برمی‌گردند. به نظرم ما اگر کمی باهوش‌تر بودیم شاید الان به جای فولاد میزبان تراکتورسازی بودیم ولی تمام شد و باید به اهوازی‌ها تبریک بگوییم.

نیلسون در پاسخ سوالی که آیا در لیگ برتر هنوز شانس دارید یا خیر، گفت: ۶ بازی مانده و پرسپولیس باید با دیدگاه بُرد به این شش بازی نگاه کند و سپس به دنبال نتایج استقلال، فولاد و نفت باشد. ما حق اشتباه نداریم و باید کار خود را دنبال کنیم.

وي در پاسخ سوال ديگري که چرا مدام به داور در بازي ديروز اعتراض ميکرد، گفت: متأسفانه در نيمه دوم ليزر به چشم من ميانداختند که ديدن توپ برايم سخت شده بود. من ميخواستم اين موضوع را به داور بگويم که به نظرم او اشتباه خيال کرد ميخواهم اعتراض کنم ولي بهتر است زياد درباره اين موضوع حرفي نزنيم چون ما باختهايم.