حاشیه تمرین تیم امروز استقلالیها

به گزارش افکارنیوز، تمرین صبح آبی‌پوشان پایتخت ساعت ۱۱ و ۳۰ در کمپ زنده یاد حجازی برگزار شد.

خسرو حیدری، کبه ‌، جمشیدیان‌ غایبان امروز بودند تمرین زیر نظر ستار همدانی، مجید صالح و با نظارت قلعه نویی پیگیری شد و میرشاد‌ماجدی هم امروز در تمرین حضور نداشت.

برهانی و تمیوریان‌ با تاخیر در تمرین حاضر شدند و به قلعه نویی توضیح دادند که به علت در دسترس نبودن وسیله نقلیه دیر آمدند.

هواداران کمی حدود ۱۵ نفر در تمرین استقلال حضور پیدا کردند.

بازیکنان تمرینات سبک و ریکاوری را زیر نظر مربیان خود انجام دادند امیر قلعه نویی با لباس شخصی در تمرینات حضور یافت در پایان تمرین بازیکنانی‌ که روز گذشته در ترکیب تیم استقلال حضور داشتند تمرینات نرمشی انجام دادند آندو تیموریان با دو نفر از دوستانش در پایان تمرین با یکدیگر صحبت کردند.

تمرینات استقلال در حالی فردا برگزار می‌شود که بازیکنان اصلی تمرین نخواهند کرد و فقط بازیکنان ذخیره تمرین می کنند و این احتمال هم وجود دارد که تمرین فردا برگزار نشود.

شایان ذکر است: آبی‌پوشان پایتخت برای دیدار مقابل مس کرمان در هفته ۲۵ پنج شنبه شب به کرمان سفر خواهند کرد ساعت پرواز استقلالی‌ها تا الان مشخص نشده است.

گفتنی است: خسرو حیدری که به علت مصدومیت در تمرین حضور پیدا نکرده جواب MRI خود را امروز دریافت می‌کند و وضعیت مصدومیتش‌ مشخص می‌شود.

پوستر زنده یاد حجازی که چند روز پیش توسط هواداران پاره شده بود دوباره سر جایش نصب شد. در چند روز گذشته نصب این پوستر حاشیه‌هایی در تمرین استقلال به وجود آورده بود که از آن جمله درگیری هواداران قلعه نویی و ناصر حجازی را می‌توان بر شمرد که هر کدام از آنها پاره شدن پوستر را به یکدیگر نسبت می‌دادند.

گفتنی است: آندو تیموریان با هواداران استقلال خوش و بش کرد و با آنها عکس یادگاری انداخت تمرین استقلال ساعت ۱۳ به پایان رسید