گله‌مندی همسر شهید علی‌محمدی از مسئولان

به گزارش افکارنیوز، منصوره کرمی همسر شهید مسعود علی‌محمدی، امروز در چهارمین سالگرد شهادت همسرش که در تالار دهشور دانشکده علوم‌پایه دانشگاه تهران برگزار شد، ضمن تشکر از مسئولان دانشگاه و خانواده شهدای هسته‌ای که در این مراسم شرکت کردند، گفت: امروز چهارمین سالی است که مسعود در کنار ما نیست و هنوز در فقدان نبودنش غصه می‌خوریم.

وی با بیان اینکه شرایط ویژه‌ای برای من پیش آمده و آمادگی صحبت کردن را ندارم، افزود: هرچه می‌گذرد مشکلات خانواده شهدا بیشتر می‌‌شود. ای کاش مسئولان به جای یک سری از تقدیرها و کارهای بزرگی که برای خانواده‌ها انجام می‌دهند سعی کنند تا قوانین را طور دیگری ترتیب دهند.

همسر شهید علی‌محمدی تاکید کرد: کاش نمایندگان مجلس حق همسران شهدا را در نظر می‌گرفتند. من همین جا از جناب آقای ابوترابی‌فرد می‌خواهم که این موضوع را در نظر بگیرند. همسران احتیاج به حمایت دارند و از این‌رو مجلس باید کاری برای خانواده شهدای هسته‌ای انجام دهد. ضمن اینکه این موضوع هم خواست همسر من بود. بارها در پیاده‌روی و صحبت‌هایی که با هم می‌کردیم این مسائل را پیش می‌کشید و می‌گفت نگران آینده خانواده خودش است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز حال روحی من مساعد نیست و با این حال از همه شما عزیزان و مسئولان دانشگاه تشکر می‌کنم.

پس از پایان مراسم چهارمین سالگرد شهادت مسعود علیمحمدی، خانواده وی به همراه تعدادی از مسئولان برای افتتاح سایتی به نام شهید علیمحمدی به دانشکده فیزیک دانشگاه تهران عزیمت کردند.