حداد: بدبین کردن مجلس و دولت به یکدیگر صلاح نیست

به گزارش افکارنیوز، غلامعلی حدادعادل نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس در واکنش به اظهارات اکبر ترکان درخصوصمجلس شورای اسلامیگفت: ما هر سخنی که موجب بدبینی دولت و مجلس به یکدیگر شود را به مصلحت نمی‌دانیم.

وی با تاکید بر تعامل مجلس و دولت برای حل مشکلات کشور، اضافه کرد: انتظار داریم که هم در دولت و هم در مجلس سخنانی گفته نشود که رابطه ۲ قوه را از تعامل به تقابل تبدیل کند.

اکبر ترکانمدتی پیش طی اظهارنظری با اشاره به رویکرد نظارتی مجلس شورای و همچنین سوالات نمایندگان از برخی وزرای دولت، عنوان کرد: کسانی که عقلانیت و تدبیر را قبول ندارد مسلم است که مقابل دولت یازدهم خواهند ایستاد.

وی همچنین با بیان اینکه بسیاری از نمایندگان مجلس طرفدار فکر و جناح آقای روحانی نبودند، گفت: مردمی که به این نمایندگان رای دادند به رفتار، افکار و عملکرد آنها به دقت نگاه کنند اگر رفتار آنها را نمی‌پسندند برای مجلس آینده فکری کنند.

مشاور ارشد رئیسجمهور با بیان اینکه ما باید این دو سال مجلس را تحمل کنیم، اظهار داشته است: ما از مردم استدعا میکنیم که فعالیت آنها را به خوبی رصد کنند و اگر دیدند که این رفتار درست و منطقی نیست در انتخابات مجلس آینده تجدیدنظر کنند.