به گزارش افکارنیوز، محمدرضا خانزاده در خصوص دیدار تیم‌های استقلال و ذوب‌آهن گفت: همه دیدند که بازی دست ما بود و موقعیت‌های زیادی داشتیم. و از طرف دیگر استقلال موقعیت آنچنانی نداشت اما در دقایقی آخر و زمانی که یکی از بازیکنان ما در حال تعویض بود تمرکز تیمی ما از دست رفت و یک اشتباه از روی غافلگیری خوردیم و متاسفانه به حق‌خودمان نرسیدیم چرا که حق ما سه امتیاز بود.

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره شایعه‌ درگیری پایان بازی آندرانیک تیموریان و وی گفت: من روحم از این موضوع اصلا خبردار نبود و زمانی که در اتوبوس تیم نشسته بودم چند نفر از بازیکنان تیم به من گفتند که با آندو دعوا کردی؟ من اصلا از این موضوع روحم خبر نداشت اما بازیکنان گفتند که آندو به تو فحش می‌داده و بد وبیراه می‌گفته است. گویا یکی از خبرنگاران به تیموریان گفته خانزاده قبل از بازی اعلام کرده پای تیموریان را می شکند اما من روحم از این موضوع خبردار نبود و مشکل خاصی هم بین ما دو بازیکن وجود نداشت. من نمی‌دانم کدام خبرنگار این حرف را مطرح کرده است.

وی ادامه داد: ‌فکر می‌کنم قاسم حدادی‌فر با آندو صحبت می‌کرده و شاید صدای آنها بالا رفته است اما من در صحنه حضور نداشتم اما باید بگویم که تیموریان بازیکن بزرگ فوتبال کشور ماست که سهم زیادی در رفتن تیم ملی به جام جهانی دارد اما باید بگویم که من این حرف را نزدم و هیچ گاه نگفتم که پای تیموریان را می‌شکنم. چرا که من جایی بزرگ شدم که این گونه صحبت نمی‌کنم اما مطمئن باشید اگر این حرف را می‌زدم حتما به آن عمل می‌کردم! ترس و واهمه‌ای هم از کسی ندارم. خدا را شکر می‌کنم من در آن صحنه حضور نداشتم. من نگفتم پای آندو را می‌شکنم اما مطمئن باشید اگر این حرف را می‌زدم حتما آن را عملی می‌کردم چراکه تیموریان که هیچ حتی اگر مسی هم بود این کار را می‌کردم!

خانزاده در پایان با انتقاد از تماشاگران استقلال که به بازیکنان ذوبآهن به خصوص سپهر حیدری توهین کردند، تصریح کرد: شاید اگر جای استقلال تیم دیگری بود کمیته انضباطی آن تیم را از تمام بازیهای خانگی محروم میکرد!