به گزارش افکارنیوز، پورشه Macan ترکیبی از ویژگی‌های معمولی است که در پورشه از همان ابتدا نشان داده شده است: حداکثر شتاب و ترمز قوی، قدرت موتور، چابکی و دقت فرمان؛ اگرچه، تمام این ویژگی‌ها با سطح بالایی از آرامش و تناسب مخلوط شدند.



Macanمانند تمام اتومبیل‌های پورشه طراحی اسپورت دارد. بسیاری از عناصر طراحی از سایر ماشین‌های پورشه گرفته شده و یا ارتقا یافته است. در Macan نوید اولین اتومبیل اسپورت در بخشSUV را می‌دهد. Macan ساخته شده در آلمان و در کارخانه لایپزیگ تولید شده است. پورشه حدود ۵۰۰ میلیون یورو در این کارخانه سرمایه‌گذاری کرده و اقدام به تاسیس خط تولید کرده است. این خط تولید قرار است تا حدود ۵۰ هزار دستگاه خودرو در هر سال تولید کند.




Macan کلاس S به موتور ۳.۰ لیتری و V۶ موتور توربو با قدرت ۳۴۰ اسب بخار(۲۵۰ کیلووات) مجهز شده و همچنین تمام چرخ‌ها دارای کنترل کلاچ چند صفحه‌ای است ودر همه مدل Macan نصب شده است. گیربکس هفت سرعته به انتقال قدرت از موتور به چرخ‌ها کمک می‌کند که اتومبیل سرعت صفر تا ۱۰۰ کیلومتر را در زمان ۵.۴ ثانیه(یا ۵.۲ ثانیه با نصب کیت اسپورتCHRONO) طی کند. بالاترین سرعت Macon ۲۵۴ کیلومتر بر ساعت و مصرف سوخت آن بین ۹.۰ تا ۸.۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر بوده، که سطح انتشار CO۲ آن از بین ۲۰۴ تا ۲۱۲ گرم در هر کیلومتر است.



طیف وسیعی از تجهیزات بر روی Macan نصب شده است. وارد شدن نیروی موتور به تمام چرخ‌ها، PDK، چرخ‌های بزرگ، سیستم صوتی با عملکرد بالا و درب صندوق کاملا برقی اتومبیل لیست جزیی از امکانات این اتومبیل است. همچنین سیستم گشتاور Macan سطوح مختلف گشتاور را به وسیله کنترل الکترونیکی دیفرانسیل به خوبی توزیع می‌کند. چراغ جلو و نور بالای اتومبیل به سیستم PDLS مجهز شده است؛ به طوری که نور خود را در ترافیک کنترل می‌کند.



بدنه اتومبیل نیز دارای نکات ریزی در طراحی بوده است. گذاشتن چراغ‌های جلو در گسترش به طرف پایین قوس چرخ است.