سپاهان - پرسپولیس در جستجوی خوشبختی

به گزارش افکارنیوز، سپاهان در هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر باز هم موفق شد با درخشش ستاره‌های جوان و دنباله‌دار خود مهدی شریفی و علی کریمی و گلزنی مدافع با تجربه‌اش هادی عقیلی از سد استقلال خوزستان و بازیکنان پابه سن گذاشته و با تجربه‌ این تیم بگذرد.

سپاهان که از هم‌اکنون تمام تمرکز خود را برای یکی از فینال‌های زودرس لیگ یعنی بازی با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی گذاشته است به خوبی می‌داند که کسب سه امتیاز برابر قرمزپوشان پایتخت می‌تواند این تیم را تا مرز خوشبختی که همان قهرمانی در پایان فصل رقابت‌های لیگ برتر است برساند.

پرسپولیسی‌ها که حالا علی پروین را به عنوان مدیرعامل جدید خود می‌بینند شکست بسیار بدی را در ضربات پنالتی مقابل فولاد خوزستان متحمل شدند و با از دست دادن جام حذفی به نظر می‌رسد در لیگ هم دیگر انگیزه چندانی برای قهرمانی نداشته باشند.

بازی دو تیم سپاهان و پرسپولیس که همیشه از حواشی بسیار زیادی برخوردار بوده است به طور حتم جمعه این هفته نیز می‌تواند تمام توجه کشور را معطوف به خودش کند.

قرمزپوشان پایتخت در بازی با سپاهان به طور حتم به انگیزه انتقام شکست‌های چندین ساله خودشان برابر طلایی پوشان دیار زاینده‌رود پای به این میدان می‌گذارند و قصد دارند هر طور شده تلافی ناکامی در لیگ و شکست‌های متوالی برابر سپاهان را به هر نحوی که شده در همین یک دیدار جبران کنند.

به طور حتم باید سپاهان در این دیدار سعی کند هر چه بیشتر با آرامش وارد بازی شده و اسیر جو روانی و حاشیه‌سازی‌هایی که ممکن است از جانب قرمزپوشان پایتخت شود نشوند.

پرسپولیسی‌ها و به ویژه هوادارانشان که همیشه از جهنم آزادی صحبت می‌کنند با تمام انگیزه‌شان قصد دارند از سپاهان امتیاز بگیرند اما هوشیاری و دقت بازیکنان سپاهان این تیم را به اهدافش در این بازی فینال گونه نزدیکتر می‌کند.

در صورتی که سپاهان بتواند از انجام یک بازی احساسی و به دور از منطق دوری کند به طور حتم میتواند با تکیه بر جوانان لایق و پرانگیزهاش از سد تیم پرمدعای پایتخت گذشته و یک گام دیگر نیز به صدر جدول و قهرمانی لیگ نزدیکتر شود.