پیشنهاد عجیب صبایی‌ها به پرسپولیسی‌ها
گروه ورزشی -

اعتصاب حرف اول این روزهای فوتبال ایران است! بعد ازاعتصاببازیکنان پرسپولیس در هفته گذشته که سر و صدای فراوانی به پا کرد، این بار خبر از قم رسیده که صبایی‌ها نیز در واکنش به بحران بی‌پولی و خلف وعده مسئولان تصمیم به اعتصاب گرفته‌اند.

به گزارشافکارنیوز؛صبا یکی از باشگاه‌هایی است که در فصل جاری با مشکلات مالی عدیده‌ای دست به گریبان بوده است. به گونه‌ای که بازیکنان این تیم از ابتدای فصل تاکنون کمتر از ۲۰ درصد قرارداد‌هایشان را گرفته‌اند.

از همین رو در فصل جاری بار‌ها و بار‌ها به مدیریت باشگاه اعتراض کرده و حتی اولتیماتوم داده‌اند اما با وعده و وعید بیهوده مدیران روبرو شده که تا به امروز عملی نشده است.

از همین رو بازیکنان صبا پس از مدت‌ها انتظار برای بهبود وضعیت مالی باشگاه، دیگر صبرشان تمام شده و تصمیم گرفته‌اند تا درتمریناتحاضر نشوند.

نکته جالب در این میان موضع عجیب صمد مرفاوی سرمربی تیم است که حق را به بازیکنان داده و در هماهنگی کامل با بازیکنانش از اعتصاب آن‌ها حمایت کرده و خودش هم در تمرینات تیم حاضر نشده است.

مرفاوی حتی به مدیران باشگاه پیغام داده که در این بحران تمام و کمال پشت بازیکنانش خواهد بود چرا که آن‌ها مدتهاست پولی از باشگاه نگرفته‌اند و با مشکلات اقتصادی فراوانی روبرو شده‌اند به گونه‌ای که بازیکنان اصلاً تمرکز ندارند که تمرین و بازی کنند!

پیشنهاد عجیب به پرسپولیس

ظاهرا اعتصاب صبایی‌ها جدی‌تر از اینهاست و حتی قرار است به زمین بازی و بازی‌های لیگ نیز کشیده شود. شنیده شده چند تن از بازیکنان با تجربه این تیم با بازیکنان پرسپولیس تماس گرفتند و پیشنهاد جالبی ارائه کردند.

صبایی‌ها که مانند پرسپولیسی‌ها از شرایط بد مالی رنج می‌برند و اعتصاب خود را آغاز کرده‌اند، از پرسپولیسی‌ها خواستند اگر شرایط آن‌ها تا روز جمعه که این دو تیم با هم بازی دارند تغییری نکرد، در این بازی حاضر نشده و مقابل هم بازی نکنند و اعتراضشان را به این صورت نشان دهند!

صباییها از قرمزپوشان خواستند فقط در زمین حاضر شوند و پس از دست دادن، زمین را ترک کنند. صباییها معتقدند اگر پرسپولیسیها با آنها همکاری کنند، صدای اعتراضشان به گوش همه خواهد رسید و حتی ابعاد جهانی پیدا خواهد کرد. بازیکنان پرسپولیس هیچ جوابی به این درخواست صباییها ندادند.