جمعه روز سرنوشت ساز جادوگر!

به گزارش افکارنیوز، علی کریمی به هر دلیل عامل سقوط تیم‌های باشگاهی خود بوده است. از سالی که او به لیگ ایران برگشته با تیم‌های مختلف موقعیت‌های ناشایستی داشته، او پا پرسپولیس ۸۷ پنجم شد، با استیل‌آذین ۸۸ مقام پنجم تکرار کرد. در سال ۸۹ با استیل آذین هجده شد هر چند در اواخر فصل به شالکه رفت، در سال ۹۰ با پرسپولیس مقام تحقیرآمیز دوازدهم را تجربه کرد و سال گذشته با پرسپولیس در لیگ هفتم شد.

جالب این که هر بار او نبودهپرسپولیسبهتر عمل کرده به طوری که قبل از آمدن او پرسپولیس قهرمان لیگ بود و بعد از رفتنش در دو موقعیت مختلف عملکرد پرسپولیس بهتر بود.

به هر حال آخرین مقام قهرمانی که علی کریمی با فوتبال ایرانی(کلا چه تیم ملی و باشگاهی) تجربه کرده مقام قهرمانی در لیگ نهم آزادگان بود. مسابقاتی که در سال ۱۳۷۸ برگزار شد.

تازه در این سال همعلی کریمینیم فصل اول را به دلیل ادامه محرومیت از دست داد، کریمی در بهمن ۷۷ همراه تیم ملی امید در تورنمنت دانژیل ویتنام به دلیل بروز رفتار فیزیکی علیه داور دچار محرومیتی یک ساله شد.

آیا جادوگر فوتبال ایران لقبی که میال کوئین مهاجم تیم ملی ایرلند در آبان ماه ۱۳۸۰ به او داد بعد از ۱۴ سال میتواند صاحب یک جام صددرصد ایرانی باشد؟ باید درباره این احتمال غروب جمعه در سرمای کویر ـ شهرستان کرمان به نظاره نشست.