یک بوسه پاداش قهرمانی بازیکنان تراکتور

به گزارش افکارنیوز، جمشید نظمی در مورد قهرمانی تراکتورسازی در جام حذفی گفت: قهرمانی خیلی شیرین است. خدا را شکر توانستیم با تلاشی که انجام شد به این موفقیت برسیم. این جام را به هواداران تقدیم می‌کنیم.

وی در مورد تأثیرات حضورش در تراکتورسازی و مدیریتی که برای مواجهه با مشکلات انجام داد، عنوان کرد: مشکلات خیلی زیاد بود. تیم بحران‌زده بود و کادر فنی و بازیکنان با آن مشکلات مواجه شده بودند. به من پیشنهاد دادند که به باشگاه بیایم و آستین‌ها را بالا زدیم. اول خدا و سپس تلاش بازیکنان و اعضای تیم دست به دست هم داد تا بتوانیم به موفقیت برسیم. تراکتورسازی مثل زنجیره‌ای بود که در موفقیت آن بنده یک حلقه کوچک را تشکیل می‌دادم. جا دارد این قهرمانی را به همه آنهایی که زحمت کشیدند و دلشان موفقیت تراکتورسازی را می‌طلبید، تقدیم کنم.

مدیرعامل تراکتورسازی در مورد صحبت‌های علی اکبر پورجمشیدیان و اینکه اعلام کرده امیدوار است موفقیت‌های تراکتورسازی با مدیریت او ادامه پیدا کند، خاطر نشان کرد: پورجمشیدیان لطف دارد. وظیفه‌ای به ما محول شده و آن را به صورت تمام و کمال دنبال می‌کنیم. تا زمانی که بنده را به عنوان مدیرعامل قبول دارند کارم را ادامه می‌دهم و اگر زمانی لازم باشد که جدا شویم این کار را حتما انجام خواهیم داد.

نظمی در ادامه در ارتباط با اینکه آیا پاداشی برای بازیکنان در نظر گرفته‌‌اند، گفت: نمی‌دانم چرا تمام خبرنگاران روی پاداش تمرکز کرده‌اند. شاید برای پاداش بخواهم روی بازیکنان را ببوسم. به هر حال ما پاداشی را برای بازیکنان تیم در نظر خواهیم گرفت. استاندار دو شب قبل در هتل اوین پاداشی را در نظر گرفت. امیدواریم توان داشته باشیم و تا جشن قهرمانی پاداش بازیکنان را پرداخت کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که بخشی از کار صعود تراکتورسازی به فینال در زمان حمید زینیزاده و مجید جلالی انجام شده است و آیا در این مورد صحبتی دارد، تأکید کرد: به مجید جلالی هم این قهرمانی را تبریک میگویم. تیمی که اکنون جام گرفته است در زمان مجید جلالی فعالیت میکرده. اگر تلاشهای او نبود تا به اینجا نمیتوانستیم موفقیت را ادامه دهیم. او اینجا کنار ما حضور ندارد؛ اما از همین جا سلام و عرض ارادت خود را به او عرضه میکنم.