آقازاده‌ای که پنبه رسول را زد!
گروه ورزشی-

در حالی که پیش بینی می‌شد رسول خطیبی سرمربی سابق گسترش فولاد یکی از دستیاران تونی اولیویرا در تبریز باشد و حتی مذاکرات اولیه با خطیبی در این زمینه انجام شده بود، اما این اتفاق به طرز عجیبی منتفی شد.

به گزارشافکارنیوز؛شنیده‌ها از شهر تبریز حکایت از آن دارد که آقازاده تونی اولیویرا، سرمربی محبوب تراکتورسازی هر چه رسول خطیبی رشته بود، پنبه کرد و اجازه نداد این مربی جوان به تیم دوست‌داشتنی خود ملحق شود. رسول خطیبی پس از ناکام ماندن در جانشینی مجید جلالی، حتی راضی شد به عنوان دستیار سرمربی محبوب پرتغالی مشغول به کار شود و همه چیز داشت به خوبی پیش می‌رفت و حضور خطیبی به عنوان دستیار اول تونی تقریبا مسجل و قطعی شده بود که فرزند برومند سرمربی پرتغالی مانع این اتفاق شد.

پسر تونی اولیویرا که به عنوان آنالیزور قرار است به پدرش کمک کند و وقتی از علاقه وافر رسول خطیبی برای برعهده گرفتن سرمربیگری تراکتورسازی شنید، به تونی توصیه کرد قید این گزینه را برای دستیاری بزند! پسر تونی به پدرش تاکید کرد کار کردن با فردی که خود رویای سرمربیگری در تراکتور را داشته و در این زمینه مدعی است، خطرناک است! اولیویرا هم به توصیه فرزند خود پاسخ مثبت داد تا خطیبی به طرز عجیبی از حضور در کادر فنی تراکتور محروم شود. با این حساب غلامرضا باغآبادی و علیرضا پژمان در تراکتورسازی ماندنی شدند و یک مربی گلرهای پرتغالی به همراه پسر تونی اولیویرا هم به جمع کمکمربیان این تیم تبریزی پیوستند.