واکنش رویانیان به اظهارات کریمی

به گزارش افکارنیوز، محمد رویانیان درباره رای گیری برنامه شب گذشته زاویه شبکه ۵ سیما که در آن ۸۵ درصد از مردم به کارهای او در پرسپولیس رای مثبت دادند، گفت: مردم به من لطف کردند. آنها به صداقت و راستگویی رای دادند و این مسئله بسیار مهمی است. مردم این قضیه را حس می‌کنند که یک نفر دروغ نمی‌گوید و صادقانه خدمت می‌کند.

وی ادامه داد: هواداران پرسپولیس خیلی با شعور هستند و تمام اتفاقات را رصد می‌کنند، آنها کارهایی که خیلی‌ها ندیدند را دیدند و فهمیدند که ما چقدر تلاش کردیم، آنها به تلاش من رای دادند. درست است در پرسپولیس جامی نگرفتم اما هواداران ثابت کردند جام گرفتن معیاری برای موفقیت نیست.

مدیرعامل پیشین پرسپولیس در مورد حضور حسابرس ویژه وزارت ورزش‌وجوانان در این باشگاه اظهار داشت: حضور حسابرس هیچ اشکالی ندارد و خیلی هم خوب است. من از اول فرودین ۹۲ تا زمانی که در باشگاه بودم حدود ۱۸ میلیارد تومان وارد باشگاه پرسپولیس کردم که منابع این ۱۸ میلیارد تومان هم دقیق و مشخص است که اگر لازم باشد این منابع را به مسئولان و حتی رسانه‌ها اعلام می‌کنم.

رویانیان در واکنش به صحبت‌های روز گذشته علی کریمی که بعد از قهرمانی تراکتورسازی در جام حذفی مطرح و علیه او موضع‌گیری کرده بود، گفت: من هیچ مشکلی با کسی ندارم، دوستانی که مصاحبه کردند بازیکن هستند و من به آنها کاری ندارم، ضمن اینکه آقایان امسال هم در پرسپولیس نبودند.

وی ادامه داد: فوتبال حق امثال علی کریمی است چون با آن زندگی کردند، فوتبال حق من نیست. من مدتی در فوتبال حضور داشتم و بعد هم رفتم، واقعا از فوتبال هیچ طلبی ندارم.

رویانیان با بیان این مسئله که پاسخی برای صحبتهای کریمی ندارد، عنوان کرد: مردم خودشان متوجه خیلی از مسائل هستند و فقط کافی است کامنتهای هواداران را زیر مصاحبه دوستان بخوانید. مردم همه ما را میشناسند و متوجه رفتارها میشوند.