آرزوی قلبی من قهرمانی تراکتورسازی بود

به گزارش افکارنیوز، پیام صادقیان در مورد قهرمانی تراکتورسازی تبریز در جام حذفی گفت: بازی مس کرمان و تراکتورسازی را تماشا کردم و آرزوی قلبی‌ام این بود که تراکتورسازی قهرمان شود. من تبریزی هستم و خون آذری در رگ‌هایم جاری است و نمی‌توانم فراموش کنم که بچه محله «امیرخیز» تبریز هستم.

وی ادامه داد: تراکتورسازی مدت‌ها جامی نگرفته بود و به این قهرمانی احتیاج داشت. باز هم این قهرمانی را به مردم خونگرم تبریز تبریک می‌گویم.

هافبک پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا دوست نداشته در قهرمانی تراکتورسازی سهیم باشد، اظهار داشت: قسمت نبود به تراکتورسازی بروم و حالا با قدرت در خدمت پرسپولیس هستم. تمام تلاشم را انجام می‌دهم تا برای پرسپولیس بهترین بازیکن باشم و هواداران از من راضی باشند.

صادقیان درباره آخرین وضعیت پرسپولیس تاکید کرد: هنوز برای قهرمانی امید داریم و روی کاغذ می‌توانیم قهرمان شویم. شرایط اینطور نیست که بگوییم پرسپولیس دیگر برای قهرمانی شانس ندارد. اگر نتوانیم قهرمان شویم آن وقت باید سهمیه آسیایی را بگیریم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود تراکتورسازی بعد از قهرمانی در جام حذفی دیگر برای لیگ انگیزه ندارد و ممکن است این مسئله در ۴ بازی آینده این تیم در لیگ تاثیر داشته باشد، تصریح کرد: فکر نمی‌کنم اینطور باشد، تراکتورسازی تیم بزرگ و حرفه‌ای است که هواداران پرتوقعی دارد.

صادقیان ادامه داد: مطمئناً هواداران تراکتورسازی از این تیم در بازی‌های آینده برد می‌خواهند و دوست دارند تیم‌شان در ادامه لیگ هم با قدرت بازی کند، ضمن اینکه جایگاه تراکتورسازی در لیگ هم بد نیست و می‌توانند با پیروزی در بازی‌های بعدی رتبه بهتری پیدا کنند.

این بازیکن در خصوص جدیت علی دایی در تمرینات اخیر پرسپولیس گفت: آقای دایی چند روزی است که با جدیت بیشتر و جالبی در تمرینات حاضر می‌شود. تمام بازیکنان تمرینات محکم و پرفشاری را انجام می‌دهند و آماده این هستند که ۴ بازی آینده را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

وی در پایان گفت: عضو هیچ یک از شبکههای اجتماعی نیستم و حرفهایی که از قول من در این شبکهها منتشر میشود را تکذیب میکنم.