آدم می‌تواند تا لحظه مرگ هم بخندد

به گزارش افکارنیوز، آتش تقی‌پور بازیگر پیشکسوت درباره تازه‌ترین کارهای خود اظهار کرد: مشغول بازی در تله‌فیلم «لعنتی خنده‌دار» به کارگردانی بیژن شیرمرز هستم و در این فیلم نقش پدر یک خانواده‌ را بازی می‌کنم. فردی که قلب او باید عمل شود در غیر این صورت می‌میرد.

وی افزود: این شخصیت خود را از دست‌رفته می‌داند. البته به نظر من انسان می‌تواند خیلی شاد از دنیا برود و مرگ را با آغوش باز بپذیرد و برای مردم هم این موضوع آنقدر دردناک نباشد. مردن، ‌ مردن است. انسان می‌تواند حتی اگر مریض است تا آخرین لحظه با شوخی و خنده سپری کند. گرچه ممکن است وقتی درد سراغ آدم می آید نتواند این گونه برخورد کند.

بازیگر سریال «سربداران» تأکید کرد: ما دنبال سیاه نمایی نیستیم، چرا که به اندازه کافی در زندگی اجتماعی و سیاسی و خانوادگی سیاه نمایی داریم و همه چیز را تیره می‌بینیم. در صورتی که حتی مرگ هم می‌تواند لذت‌بخش باشد.

تقی‌پور ادامه داد: به نظر من برخی تضادها می‌تواند در فیلمنامه برجسته‌تر باشد و اینگونه با یک کارگردانی درست موقعیت‌های خنده دار بیشتری ایجاد می‌شود. حتی در زندگی هم همین تضادها است که باعثتلخی و شیرینی لحظه‌هایمان می‌شود.

وی از برگزاری جلسات دورخوانی پیش از آغاز تصویربرداری در پروژه «لعنتی خنده‌دار» خبر داد و گفت: به نظر من برگزاری چنین جلساتی می‌تواند جرقه‌هایی در ذهن کارگردان، نویسنده و بازیگران ایجاد کند. وقتی هم که این جلسات پیش از آغاز تصویربرداری گذاشته شود باعثمی‌شود تا با یک جمع بندی و داشتن نظرات همه هنرمندان مقابل دوربین برویم و کار با سرعت بیشتری جلو برود.