دلیل‌ هراس آمریکا از حضور در خلیج فارس

به گزارش افکارنیوز، سردار محمدعلی آسودی ظهر امروز در مراسم اختتامیه مسابقات قرآن کریم و چهارمین همایش منزلت نماز سپاه حضرت صاحب‌الامر(عج) استان قزوین که در حسینیه شهید مطهری سپاه این استان برگزار شد، اظهار داشت: اگر آمریکا از حضور در منطقه خلیج فارس و دریای عمان هراس دارد دلیل‌ آن سپاه است، چراکه سپاه با اتکا به ولایت مطلقه فقیه در همه عرصه‌ها دشمن‌شکن و قوی ظاهر می‌شود.

معاون فرهنگی و تبلیغات نماینده ولی فقیه در سپاه با ویژه خواندن فرهنگ اهتمام به نماز در هشت سال دفاع مقدس بیان کرد: نماز در زمان جنگ از جایگاه خاصی در میان رزمندگان برخوردار بود.

آسودی ادامه داد: رزمندگان با آمادگی لازم، قبل از اذان آماده ادای این فریضه الهی می‌شدند.

وی اضافه کرد: با نگاهی به سیره علما و بزرگان دین و حتی وصیت‌‌‌‌‌‌‌نامه شهدا به این نتیجه می‌رسیم که تمام این بزرگان به نماز به عنوان یک موهبت خاص الهی نگاه کرده‌اند و همگان را به ادای این فریضه توصیه کرده‌اند.

معاون فرهنگی و تبلیغات نماینده ولی فقیه در سپاه به آیه‌ای از قرآن کریم اشاره و تصریح کرد: قرآن علاوه بر اینکه بر نماز خواندن توصیه می‌کند بر مراقبت بر نماز نیز توصیه و تأکید می‌کند و باید توجه داشت که مواظبت از نماز بحثبسیار مهم و کلیدی است.

آسودی اضافه کرد: تا زمانی که در پشت مقام معظم رهبری حرکت می‌کنیم دشمنی استکبار پیچیده‌تر و عمیق‌تر می‌شود و با تأسی به فرامین ایشان می‌توانیم مثل همیشه دشمن را مأیوس کنیم.

این مسئول عنوان کرد: ما باید خود را برای شرایط سخت‌‌تر، پیچیده‌تر و گسترده‌تری آماده کنیم و با قرار گرفتن در پشت نایب امام زمان(عج) استکبار را ناامید کنیم.

در پایان این مراسم از بیش از ۱۱۴ نفر از فعالان نماز، برگزیدگان مسابقات قرآن و طرح الحافظون سپاه صاحبالامر استان قزوین تجلیل شد.