محسن بنگر برای کارخیر دست به جیب شد!

به گزارش افکارنیوز، تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۵ امروز در ورزشگاه درفشی‌فر دنبال شد.

در این تمرین بازیکنان پرسپولیس پس از گرم کردن بدن‌های خود زیر نظر محمد دایی مربی سرخ‌پوشان به حفظ توپ و پرسینگ و سپس فوتبال دست گرمی در دروازه هندبالی پرداختند.

* در تمرین امروز باقری، مسلمان و کفشگری اختصاصی دور زمین دویدند. عالیشاه نیز تمرینات ویژه‌ای را زیر نظر کادر پزشکی و بدنساز تیم دنبال کرد.

* حدود ۳۰ هوادار در تمرین امروز حضور داشتند و نظاره‌گر عملکرد قرمز‌پوشان بودند.

*محسن بنگرو رضا حقیقی بدون هیچ مشکلی در تمرینات گروهی شرکت کردند.

* دایی ۳۵ دقیقه اول تمرین روی نیمکت نشسته بود و مدام با تلفن همراه خود حرف می‌زد سپس به داخل زمین آمد و امورات تمرینی تیم را بر عهده گرفت.

* مارکو نیز در تمرین امروز حضور داشت اما به تمرین نپرداخت.

* بهزاد غلامپور نیز پس از چند روز غیبت در تمرین امروز حضور داشت.

* در تمرین امروز قاسم دهنوی و محمد پنجعلی غایب بودند.

* یکی از هافبک‌های جوانپرسپولیسکه وضعیت مالی خوبی ندارد حتی برای خرید کفش‌های تمرین دچار مشکلاتی بود که محسن بنگر برای این هافبم کفش ورزشی خرید.

* در هنگام فوتبال دست گرمی و حفظ توپ و پرسینگ برخی بازیکنان خشن عمل می‌کردند که با تذکر کادر فنی مواجه شدند.

* کریم باقری نیز مثل روزهای گذشته در میانه تمرین همراه با سایر بازیکنان پا به توپ شد.

* در هنگام فوتبال دست گرمی که بازیکنان به ۴ تیم تقسیم شده بودند اعتراض بازیکنان به علی دایی به عنوان داور در نوع خود جالب بود تا حدی که در چند صحنه بازیکنان پرسپولیس شبیه‌سازی کردند و مانند بازیکنی که در بازی‌ها تمارض می‌کند و خود را برای گرفتن پنالتی به زمین می‌زند عمل کردند اما دایی اعتراض‌ها را قبول نکرد و به قضاوت بازی پرداخت. شوخی‌های صادقیان با حقیقی و بازیکنان با کاپیتان محمد نوری جالب بود. البته حمید علی‌عسکر نیز در حاشیه تمرین امروز بارها به داوری بازی اعتراض داشت؛ اما با تذکر دایی روبرو شد.

* در یک صحنه پولادی به نوری اعتراض کرد و گفت در صحنهای با دادن پنالتی کمر تیم را شکست که باقری سریعاً واکنش جالبی نشان داد. او در تمرین امروز بارها به شوخی با بازیکنان پرداخت.