برهانی: اردوی کیش حکومت نظامی بود نه اردو!

به گزارش افکارنیوز، آرش برهانی درخصوص آخرین شرایط تیم استقلال در کیش و همچنین دیدار پایانیآبی‌پوشانمقابل ملوان صحبت‌هایی را انجام داده که در زیر می‌خوانید.

**: از شرایط اردوی استقلال صحبت‌ کن.

اینجا در کیش آب و هوا خیلی خوب بود و زمین چمنی که در اختیار ما بود فوق‌العاده بود. من مطمئن هستم برگزاری این اردو می‌تواند خیلی به ما کمک کند هم در آسیا و هم در لیگ برتر.

**: آنجا حکومت نظامی بوده؟

بله. با خنده…

**: واقعا در کیش و در اردو حکومت نظامی بود؟

گفتم که بله.(می‌خندد) البته این برنامه‌ریزی شده بود و ما برای تمرین به کیش آمده بودیم نه تفریح. هر روز تمرینات ما فشرده بود و یک روز دو جلسه تمرین کردیم و دیروز هم بازی دوستانه داشتیم. این سوال را برای چی پرسیدید.

**: به دلیل اینکه گفته می‌شد قلعه نویی شرایط خاصی را در اردو فراهم کرده که اتفاقات تیم زیر ۲۲ سال برای استقلال نیفتد.

آن تیم زیر ۲۲ سال بود. بعضی از بازیکناناستقلال۲۲ سال سابقه بازی و تجربه دارند و مطمئن باشید از این اتفاق‌ها برای ما نمی‌افتد.

**: بازی دیروز چطور بود. ظاهرا حریف بازی را جدی گرفته بود.

بازی خوبی بود و هدف این بود که می‌خواستیم یک مسابقه انجام دهیم. البته قبول دارم که آنها جدی گرفته بودند و کلی برای این مسابقه تدارک دیدند. فکر می‌کنم برای هماهنگی تیم ما این بازی خوب بود.

**: رحمتی هم که مصدوم شد.

امیدواریم که رحمتی به بازی چهارشنبه برسد. یادم می‌آید او یک بار با عضله پاره در زمان پرویز مظلومی مقابل مس کرمان بازی کرد. تا جایی که رحمتی را می‌شناسم او خودش را به بازی می‌رساند.

**: بازی روز چهارشنبه مقابل ملوان را چطور می‌بینید.

بازی بسیار مشکل و سختی داریم امسال در بعضی از بازیها به مشکل خوردیم و بعضی بازیها را واگذار کردیم که این مسئله کار ما را سخت میکند ولی شما مطمئن باشید برای برد به انزلی میرویم.