به گزارش سايت فدراسيون فوتبال،نايب رئيس اول فدراسيون فوتبال ضمن ابراز همدردي با جامعه فوتبال و خانواده مرحوم حجازي، درگذشت اسطوره فوتبال را تسليت گفت.

مهدی تاج با ابراز ناراحتی از دست دادن دوست و اسطوره فوتبال آسیا گفت: او صریح الهجه و سریع الجذب بود. اهل پیچیده عمل کردن هم نبود. در عین حال رک بود و آداب را در عین رک گویی رعایت می کرد. سابقه ۲۰ ساله رفاقت با حجازی داشتم و تقریبا هفته ای نبود که با هم مذاکره نداشته باشیم. زمانی که خیلی‌ها وی را تنها گذاشته بودند، حجازی را به اصفهان بردم. درست ۱۷سال پیش از این بود و درهمان سال سپاهان بهترین تیم استانی شناخته شد و این در حالی بود که تیم را با ۱۵ میلیون تومان اداره کردم.

وی افزود: در ۲ مرحله دیگر حجازی در اصفهان حضور داشت و در سپاهان و ذوب آهن افتخارات خوبی نصیبمان شد. حمید مطهری، رحمان رضایی، سعید رمضانی و بسیاری از بازیکنان دیگر محصول فعالیت حجازی در اصفهان بوده اند، روحش شاد و یادش گرامی باد.

نايب رئيس فدراسيون در پايان گفت: از مردم تشکر مي کنم. هيچ کس از رابطه من و حجازي خبر نداشت. باز هم از مردم تشکر مي کنم و اميدوارم در مراسم حجازي بسيار پر شور حضور داشته باشند تا براي همسر صبور و فرزندانش که از نزديک مي دانم بر آنها چه گذشت، تسلي خاطر باشند.