به گزارش فارس ،روزنامهاي مصري از افشاي طرح سازمان جاسوسي رژيم صهيونيستي (موساد) براي ايجاد ناامني و آشوب در مصر و ترور سران اين كشور مانند عمرو موسي، البرادعي و شماري از اعضاي اخوان المسلمون خبر داد.

اطلاعات محرمانه درز کرده نشان می‌دهد که موساد در طرحی سری قصد دارد در مصر ایجاد ناامنی و آشوب کند و در این اوضاع شماری از سران مصر را ترور کند.

روزنامه «روز الیوسف» با افشای این خبر و به نمایش گذاشتن تصاویری از واحدهای تروری که در جنگل‌هایی در آمریکا در یکی از مقرهای سازمان جاسوسی آمریکا(سیا) تحت نظر افسران عالی‌رتبه موساد مشغول تمرین و آموزش هستند، تصریح کرد که در میان افرادی که در لیست ترور موساد قرار دارند، سه نامزد انتخابات ریاست جمهوری مصر شامل عمرو موسی دبیر کل سابق اتحادیه عرب، محمد البرادعی رئیس حزب تغییر و اصلاح مصر و مدیر کل سابق آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و حمدین صباحی و شماری از اعضای اخوان المسلمون مصر است که در رأس آن الشاطر، العریان، البلتاجی، الهضیبی، محمد بدیع دبیر کل جماعت و همچنین شیخ القرضاوی است.

روز الیوسف اعلام کرد که این اطلاعات از طریق مستنداتی به دست آمد که شامل تصاویری محرمانه است که از نهادهای وزات جنگ اسرائیل و دفتر نخست وزیری و رادیو ارتش اسرائیل درز کرده است که البته شامل اطلاعات جدید و محرمانه از عملیاتی سری است که در حال برگزاری در یک جنگل دور افتاده در شمال نیویورک و با همکاری سی‌آی‌ای(CIA) است.

چندی پیش رسانه‌های صهیونیستی در اسرائیل از درز اطلاعاتی محرمانه از دفتر نخست وزیری اسرائیل خبر دادند که جنجال گسترده‌ای در خصوص آن بر پا شد.

روز الیوسف در این خبر تصریح کرد که تیم‌های ویژه ترور موساد مخصوص بخش مصر و خاورمیانه اکنون در یکی از جنگل‌های شمال نیویورک در حال آموزش و تمرین هستند و قرار است پس از اجرای طرح آشوب در مصر سران این کشور را به همراه شماری از قضات ترور کنند.

افراد تیم ویژه موساد با نام کیدون در این دوره شرکت دارند. پایگاه اصلی این تیم در فلسطین اشغالی و در صحرای نقب است. طبق اعلام کانال یک تلویزیون اسرائیل در هفدهم فوریه ۲۰۰۸، این تیم همان گروهی است که عماد مغنیه از فرماندهای ارشد حزب الله را در دمشق ترور کرد.

بر اساس این گزارش، تیم ویژه ترور مصر که اکنون در آمریکا در حال آموزش است، به سادگی به زبان عربی صحبت می‌کنند و آنقدر آزادانه در مصر رفتار خواهند که اگر پلیس نیز به آنان ظنین شود، کارت هویت مصری ارائه خواهند کرد.

روز اليوسف بار ديگر با بيان اينكه اجراي اين طرح در ماه اوت تعيين شده است، تصريح كرد اين تيم، همان تيمي است كه محمود عبدالرؤوف المبحوح يكي از فرماندهان نظامي حماس را در ژانويه ۲۰۱۰ در امارات عربي متحده (دبي) ترور كرد.