دبیر کل ستاد پدافند غیر عامل کشور گفت: ما با منطق و اخلاق دنیا را فتح می کنیم چنان که تا کنون چنین کرده ایم و به دنبال فتح دنیا با بمب اتم نیستیم.

به گزارش ایرنا، سردار ' داوود احمدی نژاد ' در همایش ' یاس سپید ' که به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر، گرامیداشت مقام زن و سالروز تولد حضرت امام(ره) در سبزوار برگزار شد افزود: ما انقلاب اسلامی را با اخلاق، منطق و حجاب صادر کردیم چرا که پیرو حضرت فاطمه(س)، زینب کبری(س) و امام راحل(ره) هستیم.
وی گفت: اگر امروز به چنین عزت و بزرگی رسیدیم که دنیا شعار ما را سر می دهد نشات گرفته از مکتب اسلام و قران و حاصل خون شهدای سوم خرداد و تلاش های امام راحل(ره) است و نباید از این ها غفلت کرد.
وی در این همایش در جمع دختران دانشجوی علوم پزشکی و جمعی از بانوان سبزواری گفت: ما در پرتو اخلاق حماسه سیاسی خلق کرده ایم و خلق حماسه در حوزه پزشکی نیز باید در پرتو اخلاق باشد که تا کنون نیز چنین بوده است.
وی همچنین خطاب به بانوان نسبت به توطئه های دشمنان هشدار داد و گفت: القای هموزنی زن و مرد و گرفتن عفت، اخلاق، وحدت و ولایت پذیری از جوانان و دختران ما از اهداف دشمنان است.
وی با بیان اینکه زن و مرد هر یک جایگاه خود را داشته و در برخی از جاها زن از مرد جایگاه بالاتری دارد اضافه کرد: برای شما صدها فریب برای جدا کردن از مسیر انقلاب، اخلاق، منطق و مسیر خداشناسی قرارداده شده که باید مراقب باشید.
وی خطاب به دانشجویان ادامه داد: شما در دانشگاهی که شاه تاسیس کرده تحصیل نمی کنید بلکه در دانشگاه انقلاب هستید و باید ارمان و اخلاق پزشکی را بدانید و سعی کنید به مقام علمی و جایگاه علمی مد نظر مقام معظم رهبری برسید به گونه ای که جهان متاثر از علم پزشکی شود.
در پایان این آئین که در محل تالار کاشفی سبزوار برگزار شد از بانوان برگزیده در جشنواره نگارگری و نقاشی سبزوار تقدیر شد.
این آئین با همکاری بسیج دانشجویی شهید پروانه و دفتر بانوان دانشگاه علوم پزشکی سبزوار برگزار شد.