کی‌روش: باید شگفتی ساز باشیم

به گزارش افکارنیوز، کارلوس کی‌روش، سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کشورمان به منظور حضور در کنگره فنی فیفا که از امروز(سه‌شنبه) در شهر فلوریانوپولیس واقع در ایالت سانتا کاتارینا برزیل آغاز می‌شود، حضور پیدا کرده است.

کارلوسکی‌روشدر خصوص نگرانی‌هایی که در خصوص ورزشگاه بایکسادا شهر کوریتیبا وجود دارد، گفت: نگران پروژه ورزشگاه شهر کوریتیبا نیستم و با بازدیدی که از این مکان داشتم معتقدم که این ورزشگاه در زمان مقرر آماده خواهد شد.

شهر کوریتیبا در جنوب برزیل واقع شده و تیم ملی کشورمان در تاریخ دوشنبه ۲۶ خرداد ۹۳(۱۶ ژوئن ۲۰۱۴) در ورزشگاه بایکسادا به مصاف نیجریه می‌رود.

سرمربی۶۰ ساله تیم ملی فوتبال کشورمان که یکی از دلایل سفرش به برزیل بازدید از کمپ تیم ملی در این کشور است، در خصوص رقبای ایران در گروه F جام جهانی ۲۰۱۴ گفت: ما در گروه خیلی دشواری قرار گرفته‌ایم. ما باید با نیجریه قهرمان قاره آفریقا، آرژانتین و همچنین یک تیم اروپایی یعنی، بوسنی بازی کنیم. صعود به دور بعدی کار دشواری است ولی دلیل بر این نمی‌‎شود که دست از تلاش بکشیم. هر تیمی در جام جهانی می‌تواند شگفتی‌ساز باشد و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم.

سرمربی پیشین پرتغال که دومین حضورش در جام جهانی را تجربه خواهد کرد در پایان خاطرنشان کرد: من به دفعات در رقابتهای جام جهانی حضور داشتهام اما به عنوان سرمربی برای دومین بار است که در این تورنمنت حضور پیدا میکنم و این حسی کاملاً متفاوت است. از خودم انتظارات زیادی دارم و حتی به دنبال سومین حضور در جام جهانی به عنوان سرمربی هستم.