طراحی اتوبوس تیم ملی در جام جهانی + عکس

به گزارش افکارنیوز، این روزها انتخاب شعار اتوبوس تیم‌ملی به سوژه‌ای جذاب تبدیل شده است و ستاد جام‌جهانی هم روی این موضوع کار می‌کنند تا شعاری کوتاه، زیبا و پرمحتوا روی اتوبوس تیم‌ملی در برزیل نوشته شود.

عبدالحمید احمدی هم اعلام کرد، باید از اهالی هنر، رسانه و آنهایی که اهل شعر هستند و قریحه خوشی در این زمینه دارند، استفاده شود. کارشناسان تمایل داشتند در این طرح از کلمات خلیج فارس و صلح دوستی ایرانیان استفاده شود.

سایت فیفا نیز در این خصوص بخشی را به کاربرانش اختصاص داد تا با عضویت در آن روی اتوبوس ۳۲ تیم حاضر در جام‌جهانی شعاری به دلخواه بنویسند که ارسال متن به سایت فیفا تا روز دیگر امکانپذیر خواهد بود. جالب اینجاست اگر شعار کاربری به عنوان شعار اتوبوس تیمی انتخاب شود برای فرد منتخب جوایزی در نظر گرفته می‌شود که از جمله آن بلیت سفر به برزیل است.

جالب اینکه شرکت خودروسازی کره‌ای اتوبوس‌های ۳۲ تیم حاضر در جام‌جهانی را به شکل زیبایی رنگ‌آمیزی و رنگ پرچم کشورها را روی بدنه اتوبوس طراحی کرده‌اند.

اتوبوس کشورمان نیز به شکل زیبایی رنگ‌آمیزی شده و کلمه مقدس لفظ جلاله به درشتی قابل نمایان است که تصویر اتوبوس تیم‌ملی در برزیل را می‌بینید. یک طرف اتوبوس کلمه مقدس لفظ جلاله معلوم است و طرف دیگرش سه رنگ قرمز، سفید و سبز که جلوی اتوبوس هم آبی پررنگ است.

به هر حال باید منتظر بمانیم تا خردادماه از راه برسد و ببینیم کدام بازیکنان خوشبخت در برزیل سوار این اتوبوس زیبا می‌شوند؟! کدام بازیکنان خوشبخت در کنار این اتوبوس عکس یادگاری می‌گیرند و…

باید کمی صبر کنیم تا آن روزهای خاطره‌انگیز از راه برسند.