خلیلیان: می بریم

به گزارش افکارنیوز، مهرزاد خلیلیان درباره وضعیت تیم فوتبال سپاهان پیش از دیدار با السد قطر عنوان کرد: اوضاع تیم خیلی خوب است و بازیکنان سپاهان سرحال، شاد و بسیار پرانرژی هستند و برای دیدار با السد آماده می‌شوند.

وی که با زردپوشان اصفهانی به قطر رفته، در خصوص دیدار روز چهارشنبه سپاهان گفت: بازی با السد جزو آن دسته از دیدارهای دشوار ما است و پیش بینی یک بازی سخت را در قطر می‌کنیم اما بازیکنان سپاهان همه برای دیدار با السد متحد، یکدل و آماده هستند تا بتوانیم در این دیدار به امتیاز برسیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در خصوص اینکه چقدر برای این تیم شانس پیروز شدن قائل است، اظهار داشت: با آنالیزی که از السد کردیم و جلسه‌ای که با کرانچار داشتیم شانس‌مان برای پیروزی برابر حریف قطری‌مان زیاد است.

خلیلیان با ابراز رضایت از وضعیت سپاهان افزود: در این هفته تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم و با مجموعه عواملی که در باشگاه سپاهان داریم به پیروزی امیدواریم، به خصوص اینکه بازیکنان انگیزه زیادی برای پیروزی در بازی اول دارند و اکنون نیز تمرینات خود را به خوبی دنبال میکنند تا برای دیدار روز چهارشنبه آماده باشند.