علی پروین: باید آقای دایی تصمیم بگیرند!

به گزارش افکارنیوز، علی پروین در مورد خبر کنار گذاشتن سعید شیرینی از پست سرپرستی باشگاه پرسپولیس گفت: «چه کسی شیرینی را برداشته؟! مگر من نباید این کار را انجام بدهم، نمی‌دانم این خبرها از کجا منتشر می‌شود. هر روز خبری علیه من منتشر می‌شود، نمی‌دانم از کجا می‌آید. پرسپولیس در شرایطی است که باید استراحت کند و به اردو برود و واقعاً نمی‌دانم برخی‌ها چطور دست به نشر خبرهایی می‌زنند که واقعیت ندارد.»

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا موافق برگزاری اردوهای پرسپولیس در ساری و ارمنستان است اظهار داشت: «من نباید با این قضیه موافق باشم بلکه علی دایی باید برنامه بدهد و طبق برنامه او که سرمربی است پیش برویم.»

پروین در خصوص اینکه گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس در حال حاضر هزینه برپایی اردو را ندارد گفت: «این هم از آن خبرها است. اگر نتوانیم هزینه ۲ اردو را بدهیم که باید جمع کنیم و برویم، درست است که در باشگاه پول نیست اما آنقدر پول داریم که ۲ اردو را برگزار کنیم.»

وی در واکنش به این مسئله که احتمال دارد از طرف دوستان علی دایی پاداش برد مقابل صبا به بازیکنان پرداخت شود تصریح کرد: «اصلاً ایرادی ندارد که این اتفاق رخ دهد، حتی ممکن است دوستان ما هم بعد از پیروزی‌های پرسپولیس دست به جیب شوند. بالاخره خیلی‌ها هوادار این تیم هستند.»

مدیرعامل پرسپولیس با بیان این مسئله که تعطیلی لیگ به ضرر سرخ‌پوشان است گفت: «این مسئله بزرگترین لطمه را به پرسپولیس می‌زند. تیم تازه راه افتاده بود و اگر بازی‌ها پشت هم ادامه داشت قطعاً می‌توانستیم به قهرمانی برسیم.»

پروین در مورد شایعه دعوت ۷ بازیکن پرسپولیس به اردوی تیم ملی گفت: «همین مسئله هم به ما ضربه می‌زند. شما فکر کنید دایی باید بدون ۷ بازیکن اصلی خودش به اردو برود، با این شرایط او باید چه کار کند؟»

وی با بیان این مسئله که قرار شده هر ۱۵ روز یک‌بار کنفرانس مطبوعاتی برگزار کند و حرف هایش را بزند، در خصوص بدهی‌های پرسپولیس عنوان کرد: «خسته شدم اینقدر در این مورد صحبت کردم. قسم می‌خورم از خدایم است بدهی‌های پرسپولیس یک میلیارد تومان باشد.»

مدیرعامل پرسپولیس در پایان تاکید کرد: همه ما ورزشکاران مدیون خبرنگاران هستیم و اصلاً نمیتوانم قبول کنم شایعاتی که در خصوص برخی رسانهها مطرح میشود درست است.