مهربان: کدام آدم خداشناسی گفته به داور حمله کرده‌ام؟

به گزارش افکارنیوز، ابراهیم مهربان درخصوص آرای کمیته انضباطی فدراسیون کشتی و محکومیت وی به خاطر فینال این رقابت‌ها گفت: ‌ در آرای کمیته انضباطی در سایت فدراسیون کشتی اعلام شده بود که من را چندین بار دعوت کرده‌اند، اما نرفته‌ام و به همین دلیل رأی را صادر کرده‌اند.

وی ادامه داد: وقتی می‌خواهند کسی را به کمیته انضباطی دعوت کنند باید به صورت کتبی به وی اطلاع دهند و مطمئن شوند نامه به دست آن فرد رسیده است یا نه؛ ممکن است بگویند نامه را به باشگاه داده‌ایم، اما در حال حاضر باشگاه در لیگ کشتی معنا و مفهومی ندارد، چون لیگ تمام شده است.

مربی سابق تیم ملی کشتی آزاد تصریح کرد: ‌ همه می‌دانند محل کار من کجا است و خیلی راحت فدراسیون می‌توانست با من تماس بگیرد و این موضوع را به من اطلاع دهد؛ یا اینکه نامه را به محل کار من فکس کنند و اطمینان حاصل کنند نامه به دست من رسیده است. نامه‌ای رویت نکردم که به کمیته انضباطی بروم؛ نه در فراخوان اول و نه در فراخوان دوم.

مهربان با بیان اینکه عنوان کردند به خاطر فحاشی و حمله به داور توبیخ کتبی و یک میلیون تومان جریمه شده‌ام؛ گفت: اگر مرتکب چنین کارهایی شده‌ام که جریمه‌ام باید خیلی بالاتر از این حرف‌ها باشد. ضمن اینکه کسانی‌که من را می‌شناسند به خوبی می‌دانند که من اهل این کارها نیستم. البته فیلم مسابقه هم موجود است.

وی افزود: بعد از مسابقه فینال یکی از کشتی‌گیران ما به دلیل ناراحتی به سمت زنگنه رفت که برای آرام کردن آن کشتی‌گیر رفتم و به زنگنه گفتم شما آدم بی‌انصافی هستید که حاضرم این جمله را در محضر هر دادگاهی شهادت بدهم که برای این حرفم هم دلیل دارم، اما هیچ‌گونه فحاشی نه به ایشان کردم و نه به هیچ شخص دیگری خواهم کرد.

مهربان عنوان کرد: کدام فرد آمده که جلوی من را برای حمله به داور گرفته است؟ آیا فیلم و شاهدی دارید؟ کدام آدم خداشناسی گفته که مهربان حمله کرده است و ما مانع شده‌ایم؟ به هیچ عنوان این رأی را قبول ندارم چون از پایه و اساس به صورت رسمی و اداری دعوتی انجام نشده است. رأیی که صادر شده است را هم قبول ندارم چون قانونی نیست؛ ضمن اینکه کدام شاهد شهادت داده است که من به داور حمله کرده‌ام؟

وی خاطر نشان کرد: ‌ اگر در کمیته انضباطی هم حاضر می‌شدم همین حرف‌ها را مطرح می‌کردم. فقط به زنگنه گفتم بی‌انصاف هستید و بی انصافی کردید و گفتم این موضوع مختص به اینجا نیست و در رستم‌کلا هم در وزن ۶۶ کیلو این کار را انجام دادید و سال قبل هم همین کار را کردید. اگر بی‌انصافی جریمه‌اش این است که هیچ.

سرمربی استیل‌آذین درباره محرومیت داوران مسابقه وزن ۸۴ کیلوگرم که منجر به شکست کشتی‌گیر این تیم و از دست رفتن قهرمانی شد، گفت: ‌ محرومیت داوران هیچ سودی نمی‌تواند به حال ما داشته باشد و نوشدارویی بعد از مرگ سهراب است. هر چه آن زمان گفتیم و فریاد زدیم حساسیت ویژه داشته باشید، نتیجه‌ای نداشت. صدایم گرفت هر چه فریاد زدم؛ به ساحت داوری جسارت نمی‌کنم و اشتباهات داوری جزئی از مسابقات است، اما سال‌های گذشته را نگاه می‌کردید

مهربان تصریح کرد: اما لجبازی کردند و این هم نتیجه آن است. اسپانسرها انگیزه خود را برای حضور در لیگ کشتی از دست دادهاند. چرا هر سال چنین اتفاقاتی میافتد که حامیان مالی را پشیمان میکنند؟ لیگ را تعطیل کنند و یک تیم را به عنوان قهرمان معرفی کنند. شروع لیگ که به آن صورت با بیاخلاقی بود. کاری را که من نکردهام به من نسبت میدهند، اما کاری که شده است را از آن چشمپوشی میکنند. اگر این اتفاقات در فدراسیون قبلی رخ میداد قابل قبول بود، اما در این فدراسیون که هم از بالا تا پایین از جنس کشتی هستند قابل هضم نیست و نمیتوانم قبول کنم.