عقیلی: اولین بار نیست مقابل رائول بازی می‌کنم

به گزارش افکارنیوز، هادی عقیلی درباره شرایط سپاهان پیش از دیدار فردا با السد گفت: درست است که در آخرین بازی خود در لیگ برتر برابر مس کرمان مساوی کردیم اما شرایط لیگ برتر با لیگ قهرمانان آسیا کاملاً متفاوت است. شرایط خوبی داریم و می‌خواهیم از روز اول بازی‌های آسیایی خود، کارمان را خوب شروع کنیم و نتیجه لازم را بگیریم.

«بیش از اینکه در خصوص بازی السد - سپاهان صحبت شود، صحبت از رویارویی بازیکنان سپاهان با رائول گونزالس است.» مدافع سپاهان در واکنش به این موضوع عنوان کرد: شناخت خوبی از بازیکنان حریف دارم و باید بگویم السد فقط رائول نیست. این تیم این فصل تاباتا را از الریان گرفته که یکی دو سال بهترین بازیکن لیگ قطر شد و فوق‌العاده بازیکن خطرناکی است و سال گذشته هم برابر استقلال نمایش بسیار خوبی داشت.

عقیلی با بیان اینکه السد خط حمله خطرناکی دارد، ادامه داد: علاوه بر تاباتا و رائول، خلفان ابراهیم مهاجم تیم ملی قطر هم در السد حضور دارد که شماره ۱۰ این تیم را می‌پوشد و بازیکن بسیار خوبی است. خوشبختانه یا متاسفانه مهاجمان تیم‌های قطری همیشه مهاجمان بسیار خوبی بودند و سال گذشته هم استقلال، سپاهان و تراکتورسازی در قطر ۳ گل خوردند و در مجموع قطری‌ها در خانه خود ۹ بار دروازه نمایندگان ایران را باز کرده‌اند.

مدافع سپاهان خاطرنشان کرد: تیم‌های قطری در کارهای هجومی به خصوص در خانه خیلی قدرتمند هستند اما در کارهای دفاعی ضعف دارند که اگر روی این موضوع کار کنیم می‌توانیم مقابل این تیم به نتیجه برسیم. تیم ما هم تیم باتجربه‌ای است و می‌تواند با السد مقابله کند. درست است که آنها بازیکنان اسمی بزرگی دارند اما سپاهان دست‌وپا بسته نیست و بازیکنان خوب و تجربه خوبی در آسیا داریم.

«با توجه به اینکه یکی از مدافعان با تجربه سپاهان هستی و باید روبروی رائول گونزالس بازی کنی، فکر می‌کنی مهار این بازیکن شدنی است؟» وی در پاسخ به این سوال اظهار داشت: اولین بار نیست که می‌خواهم مقابل رائول بازی می‌کنم و در لیگ قطر که بودم این تجربه را کسب کردم. مطمئناً رائول هم مهار شدنی است و من به همراه سایر بازیکنان تمام تلاشم را خواهم کرد.

عقیلی درخصوص اینکه تیمش چقدر شانس پیروزی خارج از خانه برابر السد را دارد، گفت: شانس ما برای پیروزی برابر السد همانقدر است که آنها برابر ما شانس پیروزی دارند و فکر می‌کنم شانس ۲ تیم برابر است. البته بازی سختی است که باید در داخل خانه السد انجام دهیم اما مطمئناً نمایش خوبی از سپاهان خواهید دید.

وی با اشاره به قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا و برنامه بازی‌ها عنوان کرد: متاسفانه امسال از نظر گروه‌بندی و برنامه بازی‌ها بدشانسی آوردیم. چون هر تیمی که در اولین بازی میهمان است در آخرین بازی هم باید خارج از خانه به میدان برود و در آخرین بازی هم در عربستان و مقابل الهلال به میدان می‌رویم. با توجه به این موضوع باید بگویم علاوه بر گروه سختی که در آن قرار گرفتیم چیدمان بازی‌ها هم به ضرر ما است.

عقیلی افزود: اگر بتوانیم در اولین بازی خود که روز چهارشنبه برابر السد است به پیروزی برسیم یا از این تیم امتیاز بگیریم، مطمئناً شرایط به نفع ما می‌شود. بعد از دیدار با السد ۲ بازی خانگی داریم که می‌توانیم از این فرصت استفاده کرده و شانس صعودمان را بالاتر ببریم.

مدافع سپاهان تصریح کرد: صددرصد گروه ما گروه مرگ لیگ قهرمانان آسیا است. جدا از السد قطر؛ الهلال عربستان یک تیم فوقالعاده قدرتمند است و از سوی دیگر هم الاهلی این فصل شرایط خوبی در لیگ امارات داشته اما سپاهان هم همیشه قدرتمند بوده و این بار هم قدرت خود را به حریفان نشان میدهیم.