ترابیان: مگر می‌خواهیم گدایی کنیم؟

به گزارش افکارنیوز، عباس ترابیان در خصوص شائبه‌هایی که در مورد اسپانسر جدید فدراسیون فوتبال پیش آمده است، گفت: به کاری ورود کرده‌ایم که تا به حال فدراسیون آن را انجام نداده بود و اگر امروز هرکسی از ظن خود به این موضوع نگاه می‌کند به این دلیل است که اولاً فرهنگ سازی در این خصوص در کشور انجام نشده و دوم اینکه توضیحات لازم را در این خصوص انجام نداده‌ایم.

وی ادامه داد: فدارسیون فوتبال بنا بر توصیه بسیاری از همین دوستانی که در شبکه تلویزیونی بارها گفته‌اند که فدراسیون باید برای کارهای تبلیغاتی‌اش کارگزار داشته باشد، این کار را به صورت سه جانبه و در دو بخش نرم افزاری و تبلیغات مجازی انجام داده و برای فدراسیون کارگزار گرفتیم.

ترابیان با بیان اینکه فدراسیون حق و حقوق این کارگزار را خواهد داد تا این کارگزار به حقوقی که از فدراسیون ضایع شده ورود کند، گفت: همین بحثپیامک در تمام مقوله‌ها وجود داشته و حالا که فدراسیون می‌‌خواهد به شکل اصولی حقش را بگیرد، برخی دوستانی که تا دیروز می‌گفتند چرا فدراسیون از طریق کارگزار حق تبلیغاتی‌اش را نمی‌گیرد، امروز برعکس صحبت می‌کنند که دلیل این حر‌ف‌ها را بنده نمی‌فهمم.

وی افزود: موضوع خیلی ساده است. در بخشی که میلیون‌ها پیامک‌ها به واسطه فوتبال در حال رد و بدل شدن است و عواید آن را هیچکس نمی‌داند به جیب چه کسی خواهد رفت، ورود کرده‌ایم چون این حق فدراسیون فوتبال و تیم ملی است که قرار است به عنوان سفیر کشور عازم برزیل شود. پس باید به بهترین شکل این سفیر را برای حضور در جام جهانی تجهیز کنیم.

دبیر کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال یادآور شد: شرکتی که کارهای تبلیغاتی را انجام می‌دهد چندین سال این کار را به نحو احسن انجام می‌دهد و به همین واسطه ما هم با اطمینان کامل این شرکت را به عنوان شرکتی که باید کارهای اجرایی انجام دهد انتخاب کردیم. شرکت فناپ هم قصد دارد فرصت‌های تبلیغاتی که تا به امروز هرز می‌رفته و به جیب دیگران ریخته می‌شده است را به فوتبال برگرداند که ما هم بر این موضوع نظارت کافی و وافی را خواهیم داشت و اصولا تمام این برنامه‌ها زیر نظر فدراسیون انجام خواهد شد، ضمن اینکه قرار هم نیست مردم را برای دادن پول یا انجام کاری زور کنیم.

وی تأکید کرد: برنامه‌هایی داریم که مردم را به عنوان یک حامی در یک کانون بسیار بزرگ تبلیغاتی ورود می‌دهیم و جوایزی در آینده برای هواداران درنظر گرفته خواهد شد، ضمن اینکه خود اسپانسرها نیز اجبارا به این شبکه خواهند پیوست و دارای یک شبکه واحد در بحثتبلیغات خواهیم شد.

ترابیان عنوان کرد: پس نباید اسم این حرکت را گلریزان گذاشت، مگر می‌خواهیم گدایی کنیم که گلریزان انجام شود. ما می‌خواهیم جواب احساسات مردم را بدهیم، پس نباید این حرکت به گلریزان تعبیر شود. گذاشتن اسم گلریزان روی چنین مباحثی به علت ندانستن موضوع بود و ساده‌ترین اسمی که به نظر دوستان رسید، همین بوده است

وی افزود: باز هم تأکید می‌کنم که چون فرهنگسازی نشده است، حق می‌دهیم برخی دچار اشتباه شوند. باید در این خصوص فرهنگ‌سازی و توضیح لازم داده شود که در این صورت دیگر چنین صحبت‌هایی مطرح نخواهد شد. بنده معتقدم که این کار باید انجام شود. تا چه زمان باید دیگران حق ما را بخورند؟ چرا پیامکی

که برای فوتبال است را دیگران، نفعش را ببرند؟

ترابیان در پاسخ به این سوال که چرا پیامک این اسپانسر از شب گذشته دیگر برای مردم ارسال نمیشود، گفت: قرار است شکل آن تغییر کند و به یک شکل دیگر ارسال شود. پیامک قبلی آزمایشی و به منظور سنجش استقبال مردم بود که البته این استقبال هم بینظیر بود.