واکنش وزیر کشور درباره ریاستش بر صداوسیما

به گزارش افکارنیوز، عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور صبح امروز سه‌شنبه در حاشیه مراسم سخنرانی رئیس‌جمهور در ورزشگاه تختی هرمزگان در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود شما به عنوان یکی از گزینه‌های ریاست بر سازمان صدا و سیما مطرح هستید و آیا این صحت دارد؟ گفت: به هر حال بازار شایعه داغ است. این حرف‌ها کاملا شایعه و در حد شایعه و حرف است.

وی در پاسخ به این سوال که آقای علی‌عسگری معاون پارلمانی دانشگاه آزاد که اظهار کرده‌اند بنده یکی از گزینه‌های استاندار خراسان‌رضوی هستم جزو گزینه‌های استانداری خراسان‌رضوی است؟ گفت: این را از خودشان بپرسید.

وی در خصوص علت تاخیر در انتخاب استاندار خراسان‌رضوی، تصریح کرد: به هر حال حساسیت‌ها در این استان بالاست. استان مهمی است و باید با دقت استاندار خراسان‌رضوی انتخاب شود و اجماع نسبی برای انتخاب صورت گیرد.

به گفته وی وزارت کشور ۳ الی ۴ گزینه را برای استاندار خراسان‌رضوی در نظر دارد که حتما قبل از عید و در هفته آینده انتخاب خواهد شد.

وزیر کشور در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه مردم هرمزگان نسبت به جدایی برخی روستاهای این استان و الحاق آن به استان فارس اعتراضاتی داشتند. دولت در این زمینه چه تصمیمی خواهد گرفت؟ گفت: به هر حال این تصمیم در دولت قبلی اتخاذ شده است.

رحمانی‌فضلی افزود: در نظر داریم با نظر امام‌جمعه، ‌ نمایندگان و مردم هرمزگان و همان‌گونه که رئیس‌جمهور در وزارت کشور دستور دادند این موضوع را مجددا بررسی کنیم.

وی با اشاره به اینکه هر اقدامی باید مورد رضایت مردم باشد، خاطرنشان کرد: گزینه‌های مختلفی را درباره این موضوع در دست بررسی داریم و مناسبت‌ترین تصمیم را خواهیم گرفت.

رحمانی‌فضلی در خصوص آخرین وضعیت ۵ مرزبان ربوده شده، گفت: پیگیری‌های ما ادامه دارد و با طرف پاکستانی همکاری مشترک و رایزنی‌‌های سیاسی داریم و امیدواریم به نتیجه برسیم.

وزیر کشور در پاسخ به این سوال که اگر به نتیجه مطلوب در مذاکره با طرف پاکستانی نرسید چه اقدامی را انجام خواهید داد؟ گفت: حتما به نتیجه مطلوب میرسیم.