کشف ۱۰۰ فقره سرقت داخل خودرو

به گزارشافکارنیوز،سرهنگ عباس زاده، رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی در تشریح این خبر گفت: کارآگاهان با کنترل سارق سابقه‌دار داخل خودرو به نام(ع. ع) که تازه از زندان آزاد شده بود در عملیاتی موفق آمیز وی را به همراه یکی از همدستانش به نام(د - ف) در حین سرقت دستگیر کردند.

وی افزود: سارقین در تحقیقات اولیه به ۱۰۰ فقره سرقت داخل خودرو در ساعات خلوت ظهر و شب اعتراف کردند و یک دستگاه خودرو هم که برای حمل و نقل اموال مسروقه استفاده می‌شد نیز کشف و توقیف گردید.

سرهنگ عباس‌زاده همچنین از کشف ۱۰۰ بسته محموله پستی قاچاق خبر داد و گفت: برابر گزارش مامورین اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز در پی کسب خبر و اطلاعات مبنی بر اینکه قاچاقچیان پوشاک و البسه، محموله‌های البسه را تحت پوشش کالاهای پستی تحویل اداره پست داده‌اند بلافاصله عوامل این اداره با هماهنگی مراجع قضایی به محل عزیمت و در بازرسی از انبار مشخص گردید تعداد ۱۰۰ بسته پستی حاوی البسه، بسته بندی و به مقصد تهران بارگیری شده است.

وی ادامه داد: اقلام مذکور کشف و جهت بررسی به مقر پلیس انتقال و در شمارش کالاها تعداد ۱۸۰۲ ثوب انواع لباس و ۴۸۰ شعله لامپ خارجی و ۳۹ هزار نخ سیگارت خارجی قاچاق و تعداد ۱۹۸۰ عدد انواع نوشت افزار کشف و ضبط گردید.