به گزارش افکارنیوز، اسماعیل سماوی رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری با اعلام این خبر، گفت: سامانه ۱۱۱ در راستای تسهیل دسترسی مردم به مسئولان برای دریافت پیامهای مردمی طراحی شده تا شهروندان با زحمت کمتری دغدغهها، خواستهها و مشکلاتشان را به گوش رئیسجمهور و دیگر مسئولان دولت برسانند.
رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاستجمهوری تاکید کرد: نامه تنها راه ارتباط با رئیسجمهور نیست و هموطنان عزیز میتوانند از طریق سامانه تلفنی ۱۱۱ نیز مسائل، مشکلات و دیدگاههایشان را به دکتر حسن روحانی انتقال دهند.
وی تصریح کرد: ظرفیت سامانه ۱۱۱ اکنون افزایش یافته تا هموطنان مشکلی در زمینه برقراری ارتباط با نهاد ریاستجمهوری برای طرح مطالبشان نداشته باشند.
سماوی این موضوع را در آستانه سفر دکتر روحانی و هیئت دولت به استان هرمزگان بیان کرد که صبح امروز سهشنبه در نخستین دیدار دومین سفر کاروان تدبیر و امید با مردم بندرعباس در ورزشگاه تختی این شهر دیدار میکنند.
برخی رسانهها تلاش کردهاند تا وانمود کنند در جریان این سفر، نهاد ریاستجمهوری نامههای مردمی را دریافت نخواهد کرد، اما سماوی گفت: اگر کسانی بخواهند به رئیسجمهور نامه بدهند، ما آنها را خواهیم گرفت، اگرچه توصیه میکنیم آنها از سامانه ۱۱۱ برای طرح مطالب خود استفاده کنند.
وی تاکید کرد: تلاش دولت در راستای حفظ کرامت و منزلت مردم قرار گرفته و پیشبینی مکانیسمهای نوین ارتباطی با دولتمردان نیز به منظور تحقق همین هدف صورت گرفته است.
شناسه خبر:
۳۱۳۷۰۱
راهاندازی سامانه ۱۱۱ برای ارتباط مردم و دولت
رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاستجمهوری گفت: سامانه ۱۱۱ در راستای تسهیل دسترسی مردم به مسئولان برای دریافت پیامهای مردمی طراحی شده تا شهروندان خواستهها و مشکلاتشان را به گوش رئیسجمهور برسانند.