به گزارش افکارنیوز، فتح‌الله حسینی در کرمانشاه اظهار داشت: طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش کلید خورده و نمایندگان ۱۸ مورد از سوءمدیریت در وزارت آموزش و پرورش را جمع‌بندی کرده‌اند.

حسینی از امضای ۷۹ تن از نمایندگان برای استیضاح وزیر آموزش و پرورش خبر داد و گفت: نمایندگان نارضایتی خود را اعلام کرده و هرگز از ادامه استیضاح منصرف نمی‌شویم.

وی با بیان اینکه وزیر آموزش و پرورش باید توضیحات خود را ارائه دهد، گفت: تضییع حقوق مسلم فرهنگیان شاغل و بازنشسته، بی‌توجهی به حقوق فرهنگیان ایثارگر و جزو خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و واگذاری غیراصولی مسئولیت‌ها در وزارت آموزش و پرورش از جمله موضوعات مطرح شده برای استیضاح است.

به گفته نماینده مردم قصرشیرین در مجلس شورای اسلامی، عدم حقوق مربوط به مناطق جنگی معلمان ایثارگر، سوءمدیریت در صدور احکام بازنشستگی و پرداخت نکردن حقوق حق‌التدریسی معلمان از دیگر موضوعات مطرح شده است.

این مسئول به بلاتکلیفی در نظام آموزشی سال آینده اشاره کرد و اذعان داشت: هوشمندسازی مدارس خاص، شاهد، استعدادهای درخشان و غیرانتفاعی مورد بی‌توجهی قرار گرفته است.

حسینی با بیان اینکه حق سرویس ایاب و ذهاب به کارکنان آموزش و پرورش پرداخت نشده، تاکید کرد: مدیریت وزیر آموزش و پرورش بههیچ وجه قابل تحمل نیست.