آبی ها بی‌غیرت نیستند!

به گزارش افکارنیوز، امیر قلعه نویی پس از شکست یک بر صفر استقلال مقابل الشباب عربستان در ورزشگاه آزادی در نشست خبری گفت: قبل از هرچیزی باید بگویم قدر داوران خودمان را باید بدانیم. این داور ضعیف‌ترین داوری بود که دو پنالتی برای ‌ما نگرفت. عدالت فوتبال رعایت نشد. تیم ما در حمله و دفاع به جز دو مورد خیلی خوب بود. یک مقدار در موقعیت‌های گلزنی بی‌دقت بودیم.

وی با انتقاد از عملکرد داور چینی، تاکید کرد: امیدوارم صحنه‌ها را فدراسیون به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کند. روی قاضی و نظری پنالتی صد درصد اتفاق افتاد. به بازیکنانم که خوب بازی کردند تبریک می‌گویم و به الشباب هم تبریک می‌گویم.

وی در مورد تعویض‌هایش و حضور ایمان مبعلی در ترکیب استقلال، گفت: تعویض‌ها بد نبود ایجادموقعیت کردیم و تعویض‌هایم تاکتیکی بود. ایمان مبعلی هم بد نبود.

وی در مورد جدایی بازیکنان از استقلال و اینکه نبود آنها تاثیرگذار بود یا نه، گفت: بر اساس موجودی‌مان باید حرف بزنیم. ما بد نبودیم تماشاگران نباید کم لطفی کنند و به ما بگویند بی‌غیرت. حنیف به خاطر مردم و پیراهن تلاش می‌کنند. مردم آمدند و شرمنده آنها هستم اما این بازیکنانی که ماندند غیرت دارند و خیلی تلاش کردند و دویدند اگر توپ‌هایمان گل می شد این سوال را نمی‌پرسیدید باید با همین دارایی‌مان بسازیم.

سرمربی استقلال در مورد اینکه بازیکنانش از نظر بدنی مشکل داشتند، گفت: نه دقایق آخر خیلی خوب فشار اوردیم اما کم دقت بودیم تعجب می‌کنیم چطور این داور به لیگ قهرمانان آسیا آمد و آن پنالتی را نگرفت و باید قدر داوران خودمان را بدانیم.

سرمربی استقلال در مورد سن بازیکنان گفت: بعد از باخت این مسایل مطرح می‌شود ما خوب بازی کردیم و این صحبت‌ها بعد از باخت و برد مطرح می‌شود.

قلعه نویی در مورد اینکه مربی الشباب گفته در ریاض کار سختی مقابل استقلال داریم، گفت: ما بعد از این باخت سه روز استراحت میکنیم و امیدوارم بیک زاده برگردد و مبعلی هماهنگتر شود. باختیم اما من به لیگ و حتی لیگ قهرمانان خیلی امیدوارم و انشاالله میتوانیم نتایج دلخواه را بگیریم.