سيدكمال سجادي سخنگوي جبهه پيروان خط امام و رهبري، با اشاره به خطبههاي تاريخي مقام معظم رهبري در نماز جمعه سال گذشته، اظهار داشت: فرمايشات رهبر معظم انقلاب در نمازجمعه ۲۹ خرداد براي معتقدين به نظريه مترقي ولايت فقيه و علاقمندان به نظام جمهوري اسلامي فصلالخطاب قانوني و شرعي بر يك هفته، فتنهگري در فضاي عمومي جامعه بود.
وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری با سخنرانی در نمازجمعه در واقع بستری را برای صیانت از آرای مردم توسط عاشقان انقلاب، پیروان رهبری و نظام ایجاد کردند تا مردم با آگاهی، راه حق از غیر حق را تشخیص دهند.
دبیرکل جامع اسلامی کارمندان اظهار داشت: تأکید مقام معظم رهبری بر حضور ۴۰ میلیونی مردم در انتخابات که در اصل نشان از اعتقاد بالای ملت غیور ایران به نظام اسلامی داشت، مهم‌ترین دستاورد انتخابات سال گذشته بود که در پرتو فتنه‌گری برخی از عناصر دنیاطلب به وادی فراموشی سپرده شد.
سجادی به مقایسه نظام مردم‌سالار جمهوری اسلامی با دیگر حکومت‌های مدعی حقوق بشر پرداخت و اظهار داشت: پایگاه و مشروعیت نظام‌های سیاسی معمولا با درصد حضور مردم در انتخابات‌ها مقایسه می‌شود که حضور ۸۵ درصدی ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و نشان از عملکرد حکومت دینی مردم سالار ایران داشت.
وی در ادامه افزود: سران فتنه با توهماتی که از سازمان‌های جاسوسی به آنها القا شده بود به راحتی از ساختار جمهوری اسلامی خارج شده و با پرده‌برداری از چهره واقعی‌ خود، در طول هشت ماه فتنه دچار ریزش هوادار در سطح جامعه شدند.
این فعال سیاسی اصو‌ل‌گرا خاطرنشان شد: در حال حاضر تعداد هواداران اندک جریان سبز کسانی هستند که هیچ‌گاه به قانون اساسی و جمهوری اسلامی رأی نداده و از سلطنت‌طلب‌ها و منافقین حمایت می‌کنند.
سجادی در ادامه تأکید کرد: عکس‌العمل سران فتنه در مورد شکست در انتخابات موجب شد تا این افراد مورد نفرت مردم قرار بگیرند و هر آن چیزی را که به برکت امام(ره)، انقلاب و رهبری کسب کرده بودند به واسطه آشوب‌طلبی از دست بدهند.
وی در پایان گفت: براساس پیش‌بینی مقام معظم رهبری در صورت تداوم فتنه‌گری، سران این جریان به نقطه سقوط و بن‌بست کامل می‌رسند و با گذر زمان دیگر هیچ جایگاهی در میان ملت ایران نخواهند داشت.
انتهاي پيام/ ب.