پیامک های جالب استقلالی هابه حاج فتح الله

به گزارش افکارنیوز، علی فتح الله زاده در جدیدترین اظهارنظرش مدعی شده: «تا گفتم از استقلال می‌روم، طرفداران هی اس‌ام‌اس دادن که نرو، نرو و از من می‌خواهند بمانم.»

وی از رسانه ها خواسته تا این پیامک ها را منتشر کنند. متأسفانه بخشی از اس‌ام‌اس‌های تبلیغاتی که این روزها امان همه‌مان را بریده، قاطی این پیغام‌ها شده است.

- از وقتی که طرفداران استقلال فهمیده‌اند حاجی دارد استقلال را ترک می‌کند، حتی در صف‌های طویل سبد کالا حاضر نشده و در اعتصاب عمومی به‌سر می‌برند، حال چند نفر وخیم گزارش شده و گفته می‌شود عده‌ای لباس‌ها بدریدندی و به لارستان هجوم بیاورندی!

گزارش‌های مردمی حکایت از آن دارد که مردم جلوی دفتر فتح الله زاده در لارستان تحصن کرده و شب و روز اشک می‌ریزند اما از آنجا که راه دور است و عده‌ای از سینه‌چاک‌های حاجی به لارستان دسترسی ندارند، لیکن اقدام به فرستادن اس‌ام‌اس کرده‌اند اما ظاهراً فردوسی‌پور خط‌ها را بسته و اجازه نمی‌دهد خیلی از این پیغام‌ها به‌دست حاجی برسد، پس از ۲۰ سالی که گفته به باشگاه برگردد و مثل آهویی خوش خط و خال در دشت‌های استقلال بخرامد و اسیر گرگ قصه‌های استقلال نشود!

- لطفاً با ارسال عدد مورد نظر آهنگ پیشواز خود را انتخاب کنید: ۱ - کفتر کاکل به سر ۲ - من یه پرندم ۳ - لب بندر شلوغه ۴ - دلم می‌خواد به لارستان برگردم…

- حاجی از وقتی گفتی می‌رم، گنجیشکای محل پر کشیدن رفتن. شالیزارا همه خشک شده و درخت‌ها هم دارن خشک می‌شن. جان هر کی دوست داری برگرد، زمین داره از بین می‌ره. خواهش می‌کنم.

- آقای فتح الله زاده یه گونی عشق تقدیم تو باد… عشقش واسه خودت، گونیش هم واسه نون خشکاتون!

- نه زیرانداز با خود داشتی… نه روزنامه… نه مجله… نه چمدان… اما عاشقت شدم… از کجا باید می‌دانستم مسافری حاجی؟!

- آیا از هیکل خود خسته شده‌اید؟ آیا دیگران شما را آدم حساب نمی‌کنند؟ یک خانم: من قبلاً مشکلات زیادی داشتم. اهالی محل من رو آدم حساب نمی‌کردن و از سوی خانواده طرد شده بودم. گفتم من باید یه تغییر اساسی در خودم ایجاد کنم و این بود که با قرص‌های شلمغز اسلیم آشنا شدم و تونستم در عرض ۳ روز ۱۲۰ کیلو کم کنم. ناگهان یک دکتر ظهور می‌کند: قرص‌های شلمغز اسلیم که توسط کارخانه شلبال تولید می‌شه حاصل عصاره گل بابونه‌اس که با آب کرفس قاطی می‌شه و محصولی از چایی سبزه. این دارو صد‌درصد ایرانیه و کار دانشمندان خودمونه.

- تورو خدا جوابمو بده حاجی. جواب ندی یه آب کرفس با چای آرام‌بخش مخلوط می‌کنم و خودمو می‌کشم!

... و این پیغامها که همچنان ادامه دارد...