رئال مادرید ترسناک‌ترین تیم اروپا است

به گزارش افکارنیوز، دیگو سیمئونه در آستانه دیدار امشب تیمش مقابل رئال مادرید در هفته بیست و ششم رقابت‌های لالیگا اظهار داشت: شانس پیروزی با تیمی است که صدرنشین است. این منطقی است که تیمی که در صدر جدول است؛ تیم بهتری است. می‌توانید هرچقدر که می‌توانید حرف‌های زیبا بزنید اما این عمل به حساب می‌آید نه حرف. می‌توانیم بگوییم مقابل مادریدی‌ به میدان می‌رویم که در بهترین شرایطش است. مادرید پس از یک عملکرد فوق‌العاده در لیگ قهرمانان به این مسابقه می‌آید. آنها صدرنشین هستند و شرایط بسیار خوبی دارند. در حال حاضر مادرید ترسناک‌ترین تیم اروپا است.

وی ادامه داد: بهترین مسئله در مورد رئال این است که آنها متحد هستند و بازیکنان فوق‌العاده‌ای دارند. اگر با تمرکز و هجومی بازی کنیم، شانس پیروزی خواهیم داشت. به مصاف یکی از رقیبان اصلیمان می‌رویم؛ تیمی که از نوامبر یا دسامبر شکوفا شد.

سرمربی اتلتیکو مادرید خاطرنشان کرد: به میدان رفتن پس از شکست همیشه سخت است فقط امیدواریم که بتوانیم خودمان را بازسازی کنیم و در یک بازی دیگر امتیاز بگیریم تا به جمع تیم‌های صدرنشین برگردیم. یک هفته زمان داشتیم تا خودمان را برای این مسابقه آماده کنیم. زمان داشتیم تا تمام ناراحتی و عصبانیت ما ناپدید شود و اکنون خوش‌بینی و توقعات به تیم برگشته است.

وی اضافه کرد: میدانستیم که رقابت سختی در پیش خواهیم داشت اما مهم این است که فصل را چگونه به پایان ببریم. نه تنها به حال فکر میکنیم؛ بلکه میدانیم بازیهای آینده چه قدر مهم هستند. امیدواریم که بهترین عملکردمان را در بازیهای پایانی داشته باشیم.