رزمایش الی‌بیت‌المقدس در کرمان برگزار می‌شود

به گزارشافکارنیوز، سردار محمد طاهری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رزمایش الی‌بیت‌المقدس استان کرمان در روزهای ۱۵ و ۱۶ اسفند ماه جاری برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: ‌۶۰ گردان بسیجی در رزمایش الی‌بیت‌المقدس استان کرمان حضور دارند که ۵۸ گردان برادران الی‌بیت‌المقدس و دو گردان خواهران کوثر را شامل می‌شود.

جانشین سپاه ثارالله استان کرمان عنوان کرد: رزمایش الی‌بیت‌المقدس در گستره استان کرمان برگزار می‌شود و از مجموع ۵۸ گردان برادران ۲۹ گردان به عنوان رزمایش منطقه‌ای دفاع از کوی و برزن و ۲۹ گردان هم در عملیات پدافند غیرعامل و مقابله با ناآرامی‌های داخلی شرکت می‌کنند.

طاهری خاطرنشان کرد: ‌گردان‌های کوثر هم در عملیات امداد و نجات رزمایش الی‌بیت‌المقدس استان کرمان حضور دارند.

وی بالابردن توان و هوشیاری نیروهای بسیجی، ایجاد امنیت پایدار برای شهرها، ایجاد آمادگی رزم در گردان‌های الی‌بیت‌المقدس و کوثر و مردمی کردن دفاع را از مهمترین اهداف برگزاری رزمایش الی‌بیت‌المقدس استان کرمان برشمرد.

طاهری افزود: هدایت و رهبری رزمایش الی‌بیت‌المقدس استان کرمان با قرارگاه امام هادی(ع) کرمان است.

وی با اشاره به اینکه هر یک از گردان‌ها بیش از ۲۶۰ نیرو را شامل می‌شود، گفت: نیروهای شرکت‌کننده در رزمایش الی‌بیت‌المقدس استان کرمان جزو بسیجیان برجسته و بیشتر آنها جوان هستند.

این مسئول ابراز داشت: دستگاههای مختلف در زمینه برگزاری رزمایش الیبیتالمقدس استان کرمان با سپاه ثارالله استان همکاری دارند.