عرضه ۱۱۴ هزار تن انواع تیرآهن ذوب آهن اصفهان

به گزارش افکارنیوز،امروز، در صورت تقاضا، حدود ۱۱۴ هزار تن انواع تیرآهن شرکت ذوب آهن اصفهان در تالار محصولات صنعتی و معدنیبورسکالا عرضه می شود.

شرکت ذوب آهن اصفهان در حالی با ۲۱ هزار و ۱۲۰ تن تیرآهن ۱۴، به قیمت پایه ۱۶هزار ریال و به صورت سلف، در تالار محصولات صنعتی و معدنی حضور می یابد که در صورت استقبال مشتریان ۶۸ هزار و ۶۴۰ تن دیگر به این حجم افزوده می شود. این شرکت همچنین، در صورت تقاضا، ۲۴ هزار و ۵۵۲ تن سبد تیرآهن ۲۰ را به قیمت پایه ۲۱ هزار ریال و با قرارداد سلف عرضه می کند.

علاوه بر این، ۵۵۰۰ تن سبد میلگرد A۳-۱۴ - ۲۵ شرکت فولاد آذربایجان، ۵۷۲۰ تن سبد میلگرد A۳-۱۴ - ۲۵ گروه ملی صنعتی فولاد ایران، ۴۴۰۰ تن سبد میلگرد مخلوط شرکت نورد فولاد صنعتی و ساختمانی یزد و ۱۱۰۰ تن سبد میلگرد مخلوط شرکت فولاد آلیاژی ایران عرضه را در این روز تجربه می کنند.

شایان ذکر است، در گروه مس نیز شرکت ملی صنایع مس ایران، ۱۸۰۰ تن مس مفتول را به قیمت پایه ۱۹۸ هزار و ۱۰۵ ریال عرضه می کند. این شرکت همچنین، در صورت تقاضا، ۳۲۰۰ تن مس کاتد را به قیمت پایه ۱۹۲ هزار و ۲۴۵ ریال روی تابلوی عرضه می برد. از دیگر محصولات عرضه شده شرکت ملی صنایع ملی مس ایران می توان به ۱۱۰ تن سولفور مولیبدن و ۱۲ تن کنسانتره فلزات گرانبها اشاره کرد. شرکت صنایع تولیدی دنیای مس کاشان نیز ۳۰۰ تن مس مفتول را به قیمت پایه ۱۹۸ هزار و ۶۰۵ ریال راهی تالار محصولات صنعتی و معدنی می کند.

این گزارش همچنین حاکی است، در این روز و در تالار صادراتی، ۵۰ هزار تن سنگ آهن دانه بندی مجتمع سنگ آهن سنگان به قیمت پایه ۴۲ دلار در هر تن عرضه می شود. شرکت قیر آکام نیز در صورت تقاضا، با ۲۰ هزار تن قیر ۶۰۷۰ و ۶ هزار تن قیر ۸۵۱۰۰ در تالار مذکور حضور می یابد. شرکت جلیس نیز ۲۰۰ تن قیر ۶۰۷۰ را راهی تالار معاملات می کند.

گفتنی است، تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی شاهد عرضه ۱۳ هزار تن وکیوم باتوم، ۱۱ هزار تن لوب کات و یکهزار تن گوگرد گرانوله شرکت پالایش نفت تندگویان تهران است. در گروه قیر نیز ۲۱ هزار تن انواع قیر شرکت نفت جی و ۲۱ هزار تن انواع قیر شرکت نفت پاسارگاد عرضه می شود.

از دیگر محصولات عرضه شده در تالار مذکور می توان به ۲۲۵۶ تن انواع مواد پلیمری و ۷۰۰ تن انواع آمونیاک اشاره کرد.