بازداشت سرپرست گیتی‌پسند در زمین بازی!

به گزارش افکارنیوز، اسماعیل تمام یار سرپرست تیم فوتبال گیتی پسند اصفهان در خصوص اتفاقات حاشیه‌ای دیدار تیم‌های گیتی پسند و نساجی قائمشهر، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: اتفاقی که در این بازی رخ داد، جزو نادرترین حوادثفوتبال است. در حین انجام بازی ماموران نیروی انتظامی به داخل زمین آمدند و سرپرست تیم را که در حال آرام کردن بازیکنانش بود بازداشت کردند.

وی در ادامه تاکید کرد: دقیقه ۷۰ بازی بود که جو به هم ریخت و ما بازیکنان را سعی کردیم به سمت دروازه خودمان ببریم و داخل زمین آنها را نگه داریم تا از جنجال جلوگیری شود که به یکباره ماموران نیروی انتظامی به داخل زمین آمدند و به بدترین شکل ممکن مرا بیرون بردند و بازداشت کردند.

سرپرست تیم گیتی پسند همچنین افزود: هر چقدر هم گفتم چه کاری کردم مثل یک قاتل با من برخورد کردند. حتی در داخل تونل هم کتک خوردم و اگر وساطت نماینده فدراسیون، دادستانی و سایر دوستان نبود من همچنان در بازداشت به سر می‌بردم اما سرانجام پس از سه ساعت آزاد شدم.

وی خاطرنشان کرد: آنها می‌گفتند به نیروی انتظامی توهین کردم ولی هر چقدر گفتم که چه توهینی کردم، چیزی نگفتند و آخر سر هم تهدید کردند که حرف زیادی نزنم. حتی فرض بر اینکه من توهین کرده باشم، آیا آنها می‌توانند به داخل چمن بیایند و مرا مستقیم به کلانتری قائمشهر ببرند و بازداشت کنند؟ من به نوعی نماینده فدراسیون هستم، چونکه باید نیمکت تیم خودم را آرام کنم.

تمام یار همچنین گفت: گیتی پسند تیم شخصی من بود که واگذار کردم و اصلا زندگی و درآمدهایم از این راه نیست. باید بگویم اتفاقاتی را در لیگ یک میبینم، باور کردنی نیست. شاید من هم یک سال دیگر در این شرایط بمانم مثل بقیه بشوم.