سرمربی تیم ملی از بازی های تدارکاتی می ترسد؟

به گزارش افکارنیوز، بیژن ذوالفقارنسب در مورد دیدار روز دوشنبه ایران با کویت در مقدماتی جام ملت‌های آسیا گفت: فدراسیون فوتبال این بازی را یک مسابقه تدارکاتی برای خودش در نظر گرفته است و به نظر من این مسابقه بهترین فرصت است تا کی روش به بازیکنانی که کمتر فرصت حضور در میدان را پیدا کرده‌اند، میدان بدهد و آنها را آزمایش کند و هر چه زودتر به نفرات اصلی تیم ملی که مدنظرش است، ‌برسد.

وی ادامه داد: ‌ این مسابقه یک بازی تدارکاتی خوب می‌تواند برای ما باشد. کویت تیمی است که نسلش تغییرکرده و یک تیم جوان شده است و برای آینده‌اش برنامه‌ریزی کرده است. این مسابقه اگرچه تشریفاتی است اما با توجه به اینکه در سال جام جهانی حضور داریم نتیجه بازی برای ما به نوعی اهمیت دارد.

ذوالفقارنسب در مورد دیدار دوستانه با گینه در روز چهارشنبه گفت: این مسابقه می‌تواند بازی بهتری نسبت به کویت باشد و می‌تواند نگاه‌ها را بیشتر به خود معطوف کند به خصوص اینکه این تیم از آفریقا می‌آید و می‌تواند پیش‌زمینه‌ای از بازی ما با نیجریه در جام جهانی باشد.

مربی اسبق تیم ملی در مورد اینکه گفته می‌شود کی‌روش از باخت در بازی‌های تدارکاتی می‌ترسد و به همین دلیل با حریفان قدرتمند بازی تدارکاتی برگزار نمی‌کند، گفت:

من در ذهن کی روش نیستم و نمیتوانم ذهنش را بخوانم اما افرادی که این حرفها را میزنند تئوریشان درست است و به نظر من باید کی روش عکس آن را ثابت کند و ما با تیمهای قدرتمندتری بازی تدارکاتی داشته باشیم تا محک جدیتری بخوریم.