واکنش استاندار همدان به سخنان رضوی‌فقیه

به گزارش افکارنیوز، محمدناصر نیکبخت ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اظهارات توهین‌آمیزرضوی‌‌فقیهدر جمعاصلاح‌طلبان همداناظهار داشت: اخیراً سخنرانی به استان دعوت شده که ظاهراً بنابر هر دلیلی صحبت‌های ناپسند و نامناسب و لاطائلات از زبانش بیرون آمده است.

وی با بیان اینکه قطعاً همه ما فرمایشات امام عزیز و مقام معظم رهبری را به یاد داریم و همیشه آویزه گوشمان است که وحدت از جمله اساسی‌ترین رموز موفقیت ایران اسلامی است، گفت: صحبت‌هایی که نقل قول و شنیده شده هم توهین‌آمیز بود و هم به وحدت جامعه آسیب می‌زند.

استاندار همدان ادامه داد: این صحبت‌ها موجب اعتراض و دل‌نگرانی و تشویش خاطر جامعه اسلامی به خصوص روحانیت معزز و نماینده ولی فقیه و همه ما شده است.

وی با بیان اینکه هر کس به نظام و انقلاب دلبسته باشد از این گونه صحبت‌های نسنجیده و پردسیسه نگران می‌شود، خاطرنشان کرد: به سهم خودم از طرف استانداری، معاونان استانداری و همه جامعه ولایی و شریف استان، این گونه سخنان و تحرکات را محکوم می‌کنیم.

نیکبخت ابراز داشت: از همه نهادهای مرتبط قطعاً و قاطعانه تقاضا دارم به این موضوع رسیدگی و بررسی کنند.

وی خاطرنشان کرد: استان همدان با پیشینه تاریخی و فرهنگی خود، جای اینگونه مباحثنیست و قطعاً باید دعوت‌کنندگان از این شخص نامناسب، یا برائت خود را اعلام کنند و یا پاسخگوی عمل خود باشند.

استاندار همدان با بیان اینکه چنین رفتارها و سخنان ناپسند از جانب ما محکوم است، یادآور شد: امیدوارم همدلی، همراهی و تأسی به نظام و رهبری و خدمتگزاران دولت از طرف مردم همدان همچنان پایدار باشد و همچنان شاهد توفیقات هر چه بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی در سطح دنیا باشیم.