به گزارش افکارنیوز، رضا نورمحمدی در خصوص مصدومیتی که این روزها با آن دست و پنجه نرم می‌کند، گفت: متأسفانه با پارگی ران پا مواجه شدم که دیروز از آن MRI گرفتم و این موضوع مشخص شد و باید استراحت مطلق داشته باشم و فقط فیزیوتراپی کنم.

وی ادامه داد: پزشک تیم با من در این باره صحبت کرد و گفت سعی می‌کنیم تا اردوی مازندران تو را برای حضور در تیم آماده کنیم تا بتوانی تمرین کنی.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در مورد وضعیت تمرینی این تیم در روزهایی که ملی‌پوشان‌شان به علت حضور در تمرینات تیم ملی غایب هستند، اظهار داشت: با نفراتی که در تمرین هستند خیلی منظم مشغول تمرین هستیم و متأسفانه یا خوشبختانه ملی‌پوشان ما زیاد هستند و از نظر هماهنگی کار کمی سخت است ولی فکر می‌کنم در اردوی ساری و ارمنستان بتوانیم به آمادگی لازم برسیم.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود احتمال لغو اردوی ارمنستان وجود دارد، تصریح کرد: لغو هم شود، کاری نمی‌توان کرد. امسال به هر نحو از این نظر در فشار بودیم و تا الان هم وجود داشته و برای ما موضوع عجیبی نیست.

نورمحمدی ادامه داد: مشکلات مالی هنوز وجود دارد و حتی دیروز هم در صحبت‌هایمان گفتیم که ماشین‌هایی که ۶ ماه پیش گرفته‌ایم مشکلاتش حل نشده و کسی هم پاسخگو نیست و همه مشکلات را گردن دیگری می‌ اندازند. ما هم این وسط دور خودمان می‌چرخیم و انگار بعضی‌ها منتظر هستند تا بازی‌ها تمام شود و خیالشان راحت شود.

نورمحمدی در مورد اینکه پرسپولیس چقدر شانس قهرمانی دارد، گفت: انشاءالله این ۳ بازی را ببریم و تیمهای دیگر امتیاز از دست بدهند، میتوانیم قهرمان شویم.