نسخه چاپيارسال به دوستان
بابازاده: رحمتی این حق را دارد که یکی از مسافرین جام‌جهانی باشد / الریان را شکست می‌دهیم



به‌گزارشافکارنیوز، حمید بابازاده در گفت‌وگویی با سایت رسمی باشگاه استقلال در خصوص مسائل مختلف صحبت کرد.

*در تمرین روز گذشته استقلال غیبت داشتید؟ دلیل خاصی داشت؟

بنده برای یک کار شخصی در تعطیلات به ترکیه رفته بودم و از این فرصت استفاده کردم تا در تمرینات تیم استانبول اسپور شرکت کنم. چون پسرم ارشیا در حال‌ حاضر در این تیم تمرین می‌کند یک جلسه در تمرینات این تیم ترکیه‌ای حضور پیدا کردم و ناظر تمرینات آنها بودم. با اینکه این تیم یک تیم زیر ۱۹ سال استانبول بود واقعاً امکاناتی داشت که تیم‌‌های لیگ‌برتری ما ندارند. استادیومی که تیم‌ جوانان این تیم در آن بازی می‌کردند آرزوی هر تیم لیگ‌برتری ایران است و من امیدوارم روزی برسد که جوانان فوتبال ما چنین امکاناتی داشته باشند.

*چه نظری در خصوص دعوت نشدن سید مهدی رحمتی به تیم‌ملی دارید؟

به هر حال بعضی از مسائلی که برای رحمتی به وجود آمد باعثشد تا شاهد دعوت‌ نشدنش به تیم‌ ملی باشیم و این نشان‌دهنده این است که شاید هنوز مشکلات در ذهن آقای کی‌روش حل نشده است. به هر حال فکر می‌کنم با توجه به سوابق روشن مهدی رحمتی در شش سال گذشته در بازی‌های تیم‌ملی، مهدی این حق را دارد که یکی از مسافرین جام‌جهانی باشد و ما امیدواریم که این مشکل حل شود و شاهد حضور او در تیم‌ملی باشیم.

*بعد از سه روز تعطیلی استقلال هم تمرینات خود را آغاز کرده، شرایط تیم را چه طور ارزیابی می‌کنید؟

به هر حال احتیاج بود که بازیکنان این استراحت را داشته باشند و از نظر روحی و جسمی ریکاوری شوند البته آن چهار بازیکن ما که در تیم‌ملی هستند از این مسئله مستثنی هستند و نمی‌توانند استراحت کنند. امیدوارم مثل تمام فصل‌ها که ما از این بابت متضرر شدیم این‌بار این اتفاق برایمان صورت نگیرد و بازیکنان‌مان را سرحال تحویل بگیریم.

*سهمیه استقلال در تیم‌ملی چهار نفر است، بازیکنان بیشتری از استقلال می‌توانستند در تیم‌ملی حضور داشته باشند؟

فکر می‌کنم ما نفرات دیگری داشتیم که می‌توانستند در تیم‌ملی حضور داشته باشند، اما آقای کی‌روش در سخنان‌شان گفتند که اسکلت تیم‌ملی مشخص است و این حرف به معنای این است که بازیکنان دیگر نباید تلاش کنند که در فهرست تیم‌ملی قرار بگیرند.

*استقلالی‌ها باخت مقابل الشباب را فراموش کرده‌اند؟

در فوتبال اصلی وجود دارد که می‌گوید: «به پشت‌ سرت نگاه نکن مگر برای کسب تجربه». آن بازی گذشته است و ما با تمام برتری که مقابل الشباب داشتیم نتیجه را از دست دادیم با این حال الان باید تمام فکر و ذکرمان را برای بازی با الریان بگذاریم.

*چه پیش‌بینی از این بازی دارید؟

در سال گذشته ما در تمام بازیهای خارج از خانه نتایج لازم را گرفتیم و من مطمئنم که امسال هم آن شرایط را خواهیم داشت و انشاءا... الریان را خارج از خانه شکست میدهیم.