آخرین وضعیت مصدومان استقلال از زبان نوروزی

به گزارش افکارنیوز، دکتر امین نوروزی صبح امروز با اشاره به مشکلات این تیم از ابتدای فصل تاکنون اظهار داشت: متاسفانه به دلیل فشردگی مسابقات فصل گذشته و اردوهای تیم ملی فرصت مناسبی برای ایجاد قوای فیزیکی و بدنسازی برای بازیکنان وجود نداشت و فکر می‌کنم امسال کادر پزشکی تیم استقلال سال بسیار سختی را پشت سر گذاشت و مصدومان زیادی داریم.

وی تاکید کرد: هر تیمی برای آماده سازی تیم خود در سه مقطعِ ابتدا، اواسط فصل و انتهای آن نیاز به بدنسازی برای تجدید قوای جسمانی بازیکنانش داشته ولی متاسفانه امسال این شرایط برای تیم ما مهیا نبود و در جایی دست کادر فنی آنقدر خالی شد که مجبور بود از بازیکنی که باید به او استراحت می‌داد استفاده کند و ما در طول فصل با چنین مشکلاتی مواجه بودیم.

دکتر نوروزی در ادامه با اشاره به آخرین وضعیت ایمان مبعلی افزود: این بازیکن در دیدار مقابل الشباب از ناحیه مچ پا دچار آسیب‌دیدگی شد اما پس از تمرینات و فیزیوتراپی‌ که برای وی در نظر گرفتیم از دیروز در تمرینات حاضر شده و دوی خود را آغاز کرد بنابراین مبعلی مشکلی برای همراهی استقلال نخواهد داشت.

وی همچنین در خصوص هاشم بیک‌زاده تاکید کرد: با توجه به وضعیت نامناسب زمین ورزشگاه تختی انزلی، بیک‌زاده از ناحیه عضله‌ای که به لگن او مرتبط است مصدوم شد ولی دو روز پیش با گرفتن ام آر آی از این بازیکن تست گرفتیم و از همین رو این بازیکن به احتمال فراوان در دیدار با الریان قطر می‌تواند برای دقایقی بازی کند البته این موضوع با تشخیص کادر فنی خواهد بود.

معاونت پزشکی و علوم ورزشی باشگاه استقلال در ادامه در خصوص آندرانیک تیموریان گفت: این بازیکن در دیدار با الشباب دچار مصدومیت از همان ناحیه‌ای شد که پیش از این در دیدار تیم ملی برایش رخ داده بود. طبق صحبتی که با جراح وی داشتم وی تا دو تا سه هفته دیگر می‌تواند به میادین بازگردد ولی نکته حائز اهمیت این است که وقتی برای یک بازیکن از این گونه فلزها استفاده می‌شود باید حتی تا یک سال و گاهی مواقع بیشتر محافظت کرد. به همین منظور با یک شرکت ایرانی صحبت‌هایی را انجام دادیم تا تیموریان در بازی‌های آینده‌اش از این محافظ مخصوص استفاده کند تا پس از آن فلز مورد نظر از دست او خارج شود.

نوروزی در پایان تاکید کرد: خوشبختانه مصدوم دیگری در ترکیب تیم استقلال وجود ندارد و ما امیدواریم این روند تا پایان فصل ادامه داشته باشد.